medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Synn du ikke finner det du egentlig skall ha da, snakk med noen som driver butikk.. Hifi Kjeden eller lignende og be de bestille ett til deg, de gjør vell slikt? Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 ja, eller kan jeg få en fyr som har visa til å bestille for meg fra amazon.com elns Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Foriksempel, uansett.. Hyggelig og hjelpe deg, ha en fortsatt god kveld;) Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har et Koss SB45 headset. Det isolerer bra, har en god mic og gir god lyd. Har spilt en del CS:S med det, og kombinasjonen av Koss' lydgjengivelse og min liste-teknikk har ført til et par fine kill streaks, for å si det sånn. Har også en støyende familie som headsettet fint klarer å stenge ute. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Steelsound 5H v2! Det anbefales til gaming vertfall.. Isolerer bra gjør det også.. Men, det er så og si ubrukelig til musikk.. Diskanten er helt f*cka! Men, skal du bare bruke det til spill, gå for det! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hva med Razer Barracuda HP-1? Her får du fremragende gaminglyd og jeg tror isolasjonen skal være ganske bra. Eneste ulempene er at det kreves et 5.1-lydkort og kanskje prisen, men du får hva du betaler for. Endret 25. juni 2007 av dir3 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) har hørt det headsetet skall være konge, har du prøvd det? jeg kjøpte meg forresten ett headsett til mp3 spilleren min da jeg var på klassetur i Sverrige for noen uker siden, der ser slik ut, det er ikke noe gamerheadsett, men det er behagelig for ørene og har meget god lyd i med tanke på pris, betalte 149,- for de, men jeg annbefaler de ikke.. Endret 26. juni 2007 av Sigggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå