Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg trenger et isolerende gaming headsett med mic som gir god lyd til gaming og brukbar til musikk og film. Det er viktig at den isolerer godt, at alt bakgrunnsstøy blir stengt vekk slik at jeg kan konsetrere 100% uten forstyrrelser som at mamma prøver å oppnå kontakt osv.. med mindre hun poker meg. Har dere noen tips? Jeg tenkte litt på denne, men har ikke funnet en butikk som selger den i norge og siden jeg ikke har visa så blir det ikke aktuelt å bestille den fra et sted som har det som krav. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det der så absolutt ut som ett bra headsett:) Så veldig... Massivt ut:) Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 yepp, men så var det bare å finne en måte å skaffe det på da, ettersom jeg ikke har funnet det i norske nettbutikker. hvis du sjekker www.plantronics.co.uk så vil du ikke finne det der(gjorde ikke jeg i hvertfall) så tror det bare har kommet i statene elns. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det kan godt hende.. Ellers vet jeg om ett annet headsett som isolerer bra, men det er uten mic.. Intrisert i det? Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 nah, må ha mic. Har ingen for tiden så litt av grunnen til at jeg kjøper nytt er pga. mic. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan du ikke kjøpe en bord-stående mikrofon istedet? Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 vel, det er jo en mulighet. Liker best å ha micen på selve headsettet, men bare kom med forslag Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hvet ikke om det er lukket men Senhiser pc160 er en fantasikst gamingheadsett Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Har vurdert pc160, men kom fram til at jeg trenger et som isolerer litt bedre ettersom jeg har veldig lett for å miste konsentrasjon ved bakgrunnstøy. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har vurdert pc160, men kom fram til at jeg trenger et som isolerer litt bedre ettersom jeg har veldig lett for å miste konsentrasjon ved bakgrunnstøy. 8822526[/snapback] Du høres ut som en ganske seriøs gamer Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) så absolut interessant ut, skal lese noen reviews av det edit: hehe ja det stemmer, liker å konkurrere innenfor gaming Endret 9. juni 2007 av Rawmeat Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis du kan ha bordmick så er senheiser hd 215 et bra headsett. men d mangler mick dog. har det selv. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Se på icemat siberia. 8822627[/snapback] Lydisolerer det godt? Det er behagelig, men det er nokk også japansk crap.. Lett plastikk med noe polstring, tror ikke det lydisolerer noe serlig desverre.. Men jeg liker headsettet fra IceMat:) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Synes det lydisolerer ganske bra jeg. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Synes det lydisolerer ganske bra jeg. 8822653[/snapback] Det slipper ikke gjennom mye lyd, det kan ikke måle seg med f.eks Koss Porta Pro, men tror denne karen er ganske kresen når det gjelder valg av headsett, men jeg skall ikke utelukke noe.. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 hehe, sant det. Det viktigste for meg er at det isolerer godt og har god posisjonell lyd. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ikke for og si noe stykt om IceMat sitt headsett, jeg liker det godt.. Men tror ikke det holder mål, vertfall ikke innen de kravene du setter.. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 nei, icemat sitt møter ikke kravene mine helt. synd det plantronics headsettet(som jeg linket til i første posten) ikke var å få tak i på noen norske webshops. Det virket som klaffet helt med hva jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå