Gå til innhold

N73ME v N80IE v E65

Anbefalte innlegg

Tiden for å bytte ut min slitne K750i har kommet. Og jeg har kommet frem til tre alternativer som jeg synes virker spennende og passerer de fleste av mine krav. Men jeg sliter fortsatt med å velge hvilken av de tre jeg skal gå for, og vil gjerne ha litt veiledning via deres erfaringer før jeg slår inn spikern.

N73ME - Kameraet med Carl Zeiss optikk er her et stort pluss, den har som de to andre, stor og klar skjerm men er den eneste som ikke er en slide telefon(som jeg synes er litt negativt, men spiller ikke stor rolle). Også "sticken" til å styre med er jeg negativ til etter mine erfaringer med slitt stick på K750i(hvordan er denne i forhold på N73?) Men den store manglen på denne telefonen er da Wi-Fi. Hvor mye jeg kommer til å benytte meg av Wi-Fi er uvisst, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å benytte meg av det ettersom det finnes stort sett ukrypterte trådløse nettverk overalt nå for tiden.

N80IE - Har jo stort sett alt. Kameraet er OK, men har jo ikke den beste linsa eller optikken. Det eneste problemet her er at den blir veldig stor og klumpete, skjermen er visst etter hva jeg har hørt litt dårligere(spesielt i sollys) enn N73 også(?), og den er ikke minst tregere.

E65 - Er jo den nyeste av modellene. Skjermen er sylskarp og designet er stilfult(!!). Den har også Wi-Fi og er vel omtrent like rask som N73(?) Det eneste jeg da har å utsette på E65 er vel kameraet som dessverre er middelmådig.

N95 hadde jo vært det ultimate, men jeg vegrer meg litt for å bruke 5000 på en mobil som har for meg noen unødvendige funksjoner, når jeg kan få tilfredstilt de fleste bruksområdene for rundt 2000-2500,-.

Så jeg leter da etter deres innspill og erfaringer som kan hjelpe meg til å velge en av disse tre modellene. K800i er utelukket siden jeg vil ha Symbian.

Takker for hjelpen!

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...