Enigma123 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nja, synes ikke Overlord sugde. Blir garantert kjøpt her i gården. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det her sugde.. 8835333[/snapback] Kommentaren din sugde i alle fall. Du kunne eventuelt fortelle hva du ikke likte. Jeg for min del storkoste meg med demoen, humoren passet meg perfekt. Jeg gleder meg definitivt til spillet kommer i salg, er veldig nysjerrig på hva som skjer videre. Apropos linearitet. Siden demoen gikk ut på å hente inn tårnets hjerte som håndterer teleportasjon, så tipper jeg det funker sånn at man kan reise mellom steder man har låst opp akkurat som det passer. Og det virker som om det vil være nokså oppdragsbasert, kanskje litt á la RPG-spill (siden man skal kunne få oppdrag fra landsbyboere, ja og så tårnets herskerinne da ). Så jeg er ikke så veldig bekymret. Håper release-datoen på 28. juni stemmer... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det her sugde.. 8835333[/snapback] Kommentaren din sugde i alle fall. Du kunne eventuelt fortelle hva du ikke likte. Jeg for min del storkoste meg med demoen, humoren passet meg perfekt. Jeg gleder meg definitivt til spillet kommer i salg, er veldig nysjerrig på hva som skjer videre. Apropos linearitet. Siden demoen gikk ut på å hente inn tårnets hjerte som håndterer teleportasjon, så tipper jeg det funker sånn at man kan reise mellom steder man har låst opp akkurat som det passer. Og det virker som om det vil være nokså oppdragsbasert, kanskje litt á la RPG-spill (siden man skal kunne få oppdrag fra landsbyboere, ja og så tårnets herskerinne da ). Så jeg er ikke så veldig bekymret. Håper release-datoen på 28. juni stemmer... 8839631[/snapback] 28 juni faktisk! ja får da håpe det Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trur nok det blir til anskaffelse av dette spelet. Lett underhaldning. Herlig det på slike varme dagar. Nyte ei kald ei, og spele noko slikt, blir ikkje stort betre. Demoen gav absolutt meirsmak. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Morsom demo. Perfekt, og til tider litt morbid, humor. "Overlord? More like overrated." "These fluffy creatures barely know they're alive." Skal ikke se bort fra at dette blir et kjøp. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Var nice demo syntes jeg, flott grafikk og jeg likte å være ond, og litt devil humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå