Gå til innhold

Demo av Overlord ute på xbox-live

egr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, følte meg nesten litt streng uten å ha grunn til det nå da, men den tråden er veldig bra uansett når man eier en 360.

Synes demoen er kort, men veldig underholdende. Blir nok kjøp etterhvert, men havner ikke helt på toppen over titler jeg skal ha dette året.

Lenke til kommentar

Jepp, artige greier. Sitter igjen med 1 følelse: "I want this game".

Blir artig å se achievment listen. Hører at mann får achievement for å være så "lite ond som mulig". Tøft ettersom det er så fristende å drepe alt og alle :)

Lenke til kommentar
Jepp, artige greier. Sitter igjen med 1 følelse: "I want this game".

Blir artig å se achievment listen. Hører at mann får achievement for å være så "lite ond som mulig". Tøft ettersom det er så fristende å drepe alt og alle :)

8823292[/snapback]

Skal man få alle achievementsene så må man vel nesten spille gjennom det 2 ganger. Den minionen som hjalp oss gjennom starten å ga oss tips sa jo at man kunne enten drepe alt og alle for å bli sterkere og ondere eller så kunne man la mange av de sivile leve for å få flere quest lengre ut i spillet av de folka. Tipper noen av achievementsa får man hvis man velger å bli ond og hensynsløs osv. og andre hvis man velger den litt mer "snille" veien. Noen andre som syntes alle minionsene så ut som de var tatt rett ut av gremlins filmene? Både på utseende og oppførsel. Får håpe produsentene ikke blir saksøkt av en sinna Steven Spielberg da :!:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg spilte gjennom demoen i går, og det var konge. Det er definitivt et spill jeg kommer til å kjøpe, tror det blir mange timer kos! :D

Holdt på å knekke sammen når jeg så minion's som tok på seg alt de fant, plutselig løp de rundt med gresskar på hodet og gud bedre meg hva de ikke fant :p

"For you..."

Lenke til kommentar

Nesten teit at dere roser det sånn. :)

Synes demoen var helt forferdelig, jeg. Virket som utviklerne ikke ville prøve noe nytt og lagde isteden bare et spill som var helt likt alt annet av samme type. Styringen var også helt beyond dårlig, kan ikke fatte hvordan det er mulig å lage så dårlig kamera og styring generelt.

Trodde spillet ville bli veldig fritt og at man kunne raide byer, stjele alt de hadde, kidnappe kjerringer og prinsesser for så å forsvare borgen sin mot angrep fra helter og hærer. :p

Tydligvis ikke et slikt spill utviklerne ville lage og tydligvis så falt det i smak hos de fleste likevel. :)

Lenke til kommentar

Haha. kom bare 3 hakk ned på den listen før jeg så en artig achievement :!:

3. Obtain a Mistress

Get yourself a little company and some help spending your money.

og så enda lengre ned:

33. Mistress Master

Fulfill your Mistress's wishes.

Ser ikke helt for meg en ond undead overlord som lever av å samle på sjeler løpe rundt å gjøre det kona ber ham om :!:

Lenke til kommentar

Overlord var en fornøyelig demo! Kanskje litt kort, men absolutt noe jeg vil investere i.

Ligger kanskje noe litt "barnslig" og "ikke-Oblivion" akkurat over det hele, men det gjør ingenting, for det virker som ett veldig underholdende spill.

Styre de små krabatene rundt, sende de til og gjøre ting du ikke gidder, tilogmed å se dem ta på seg gryter som hjelmer osv, det henger så fint sammen synes jeg.

Grafikken var også fin, litt "husker ikke navnet på spillet".

Eneste... Spree, the Halfling city eller noe sånt? Ikke noe med "Bree" i Ringenes Herre og gjøre, neeeida :p

Og for å styre kameraet.... Rb + RS ;)

Lenke til kommentar
Trodde spillet ville bli veldig fritt og at man kunne raide byer, stjele alt de hadde, kidnappe kjerringer og prinsesser for så å forsvare borgen sin mot angrep fra helter og hærer. :p

Dette er en "Tutorial demo"... så skjønner ikke at du dømmer det så hardt :p

Lenke til kommentar

første gangen på lenge jeg faktisk har likt å spille hvis man ser bort ifra DiRT demoen. Grafikken er jo egentlig helt lik Fable? Med andre ord: svært utdatert, og det er for meg til tider vanskelig å se hva diverse skapninger og gjenstander skal forsøke å være. Men nok om det, dette spillet har potensiale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...