HappyStabby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Min qtek 8500 går nå Jack Nicholson i gjøkeredet en god gang. Kameraet på tlf er helt ute for å si det mildt, selv med tastelås på kan det starte opp og ta masse bilder, den kan ligge på bordet, og starte og knipse ivei. har masse bilder av innerlomme type jakke liggende nå:-D Kan skrive SMS, være inne i menyene CKameraet starter likevel opp og vil knipse. og mes kameraet starter er responsen TREG. Etter hard resets så sliter jeg veldig med synchen. kontakter, og spesielt avtaler vil ikke overføres, Har slettet enhet og lagt til igjen. Minnekort er plugged ut uten effekt. Hard reset er gjort opptil flere ganger, samme gjentar seg. På toppen av det hele så er smartmobile.no nede:-( Håper virkelig å få det fikset kjapt da jeg trenger den:-) samt 3 mnd på service ikke frister igjen:-D Edit; fant fram min gammle dell axim x30, og den syncha fint... Endret 9. juni 2007 av Martyrium Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sikker på at ikke Qtek 8500en ikke har fått seg en klemskade, evt. kameraknappen? kan jo være en kortslutning..du sier tastlås står på. Blir nok en verkstedsak. Klem rundt der kameraknappen er for å se om kamera applikasjonen starter opp.. Min qtek 8500 går nå Jack Nicholson i gjøkeredet en god gang. Kameraet på tlf er helt ute for å si det mildt, selv med tastelås på kan det starte opp og ta masse bilder, den kan ligge på bordet, og starte og knipse ivei. har masse bilder av innerlomme type jakke liggende nå:-D Kan skrive SMS, være inne i menyene CKameraet starter likevel opp og vil knipse. og mes kameraet starter er responsen TREG. Etter hard resets så sliter jeg veldig med synchen. kontakter, og spesielt avtaler vil ikke overføres, Har slettet enhet og lagt til igjen. Minnekort er plugged ut uten effekt. Hard reset er gjort opptil flere ganger, samme gjentar seg. På toppen av det hele så er smartmobile.no nede:-( Håper virkelig å få det fikset kjapt da jeg trenger den:-) samt 3 mnd på service ikke frister igjen:-D Edit; fant fram min gammle dell axim x30, og den syncha fint... 8821737[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå