Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Haihai! Kjøpte denne skjermen idag. Leste på HW sin test at den funket bra til spilling, er det noen som har noen erfaringer å komme med? ~Xav Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den der funker vell rimelig bra.. Hvilke erfaringer er det du vill ha? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 på hvor brukervennlig skjermen er til f,eks spilling og kontor arbeid. Har også lyst å hør eom den er verdt å dra med seg på LAN iogmed at den er så stor;) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den er vell som alle andre skjermer, 5ms og 22".. Den er litt stor, men det betyr bare att alle endre nerder på lanet vill misunne deg;) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 de vil nok missune meg ja er ikke akurat no über 1337 nørd men har endel skills som kan komme meg til gode ;P takk for svar gleder meg til nest eveke når denne kommer deisende i posten Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den er helt sikkert god og spille med, grattulerer så mye.. Og her sitter jeg med en liten 19".. Slik er livet.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 cheer up jeg brukte en 13" CRt jeg før jeg kjøpte denne nå bruker jeg ingen for GPU'en min klikka så måtte sende den inn på rep Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hadde du en så liten skjerm fra før av kan du unne deg denne med god samvittighet.. Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjempeskjerm.. Funker helt utmerket. Byttet ut min 19" Benq med denne og har ikke angret et sekund. Topp vare for nesten ingen penger, så grattis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå