Gå til innhold

Vin til kylling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg helst vil slippe å kjøre 1time pluss minus for og rekke polet med tanke på at jeg jobber :p men vist det er eneste løsningen så må jeg vel det, men kan gi litt mer info om hva som skal serveres så kan dere gjerne gi noen linker på hva som kunne fungert.

 

Stekt kylling som serveres med jasmin ris og en chinese sour sweet saus.

 

Ingen av oss er egentlig noen vin drikkere, men det er mest for at det skal virke litt fancy :p så derfor lurer jeg bare på om det er noe der ute, personlig syns jeg at rødvin blir for surt

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg helst vil slippe å kjøre 1time pluss minus for og rekke polet med tanke på at jeg jobber :p men vist det er eneste løsningen så må jeg vel det, men kan gi litt mer info om hva som skal serveres så kan dere gjerne gi noen linker på hva som kunne fungert.

 

Stekt kylling som serveres med jasmin ris og en chinese sour sweet saus.

 

Ingen av oss er egentlig noen vin drikkere, men det er mest for at det skal virke litt fancy :p så derfor lurer jeg bare på om det er noe der ute, personlig syns jeg at rødvin blir for surt

8832638[/snapback]

 

Dette er en helt ok rødvin som passer fint til kylling. Ikke min favoritt, men den duger absolutt. Ikke utpreget sur heller. Ville kanskje valgt noe annet enn sweet'n sour saus da. Lag en Bretagne-saus istedenfor....smaker mye bedre.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...