Betenkt Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Har en laptop + to gamle stasjonære som jeg bruker. Laptop'n er den jeg bruker mest og ønsker dermed å ha en "boks" til den som gjør at de to skjermene til de to gamle maskinene kommer begge i sammans med laptop'n., trenger noe som kanskje kalles dual-screen eller noe slikt? Det som er problemet er at jeg skulle hatt en dings som også kobler alle maskinene sammen slik at switchen skifter alle tre skjermene/noen (er enkli det samme, men tøft om man kan fikse litt på dette, ha en skjerm på en maskin og to på en anne eks..) samt at jeg kan koble tastatur + mus til boksen, webcam etc. Er det i det hele tatt mulig å få tak i en slik vidunder-boks? Pris? Hvor? Er helt blank rundt dette så trenger hjelp.. Har enda ikke prøvd å Google dette da jeg ikke vet hva jeg skal google etter.. Vet bare hva jeg ønsker.. Si fra hvis jeg har forumlert dette ønsket dårlig EDIT: ser nå at dette gikk vedlig fort... kort og godt: en boks som kobler to skjermer, to stasjonære og en laptop sammen samt mus,tasatur o.l. sammen slik at man kan switche mellom maskiner og skjermer.. Endret 9. juni 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kanskje dette er noe for deg. Synergy lets you easily share a single mouse and keyboard between multiple computers with different operating systems, each with its own display, without special hardware. It's intended for users with multiple computers on their desk since each system uses its own monitor(s). Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Sent svar fra meg Må årøve dette men vil at når jeg har musa i på en skjerm kan jeg ved noen tastatrykk stille inn en/to av de andre skjermene til dual screen med den første. Eks. spiller også må jeg snakke med noen på MSN. Da ønsker jeg ved å klikke på noen knapper, å vise en second-screen i Windows (Som jeg spiller i) på en av de andre skjermene. slik at det da blir: spill-program-Ubuntu Linux eller: spill-ubuntu-ubuntu eller lignende?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå