loathsome Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann, Jeg har både KDE og GNOME installert. For tiden bruker jeg KDE, men dersom jeg logger inn vha. gdm får jeg ingen valg der jeg kan slå av maskinen (shutdown, hibernate etc.) fra startmenyen. Disse får jeg dersom jeg bruker kdm. På laptopen min virker heller ingen hotkeys (FN) i KDE (I GNOME gjør de), før jeg starter totem. (kan lukkes igjen). Jeg har også en custom font som jeg har satt i GNOME, og denne vises ikke i KDE før jeg starter totem. Når jeg starter totem blir firefox også "buggete", mangler rammer her og der osv. Virker som om "totem" trigger en "GNOME-handler" eller et eller annet. Hva i alle foregår her? Takk for svar! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 OPPDATERING Har funnet ut at det er gnome-settings-daemon som forusaker dette. (det med FN-keyen osv.) Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde samme problemet med Ubuntu når jeg installerte KDE. Så jeg bestemte meg for å laste ned Kubuntu og installere det istede. Nå har jeg ingen problemer Trenger ikke Gnome uansett Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 GNOME ftw! Det er bare a velge hvilken som er default. Hadde problemet jeg ogsa, men fant ut at Gnome var best. Har du provd fluxbox? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Urelevant hva som er best o.l. - Jeg vil ha KDE og GNOME! Noen som har løsninger? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå