Yaricks Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei! Jeg har en Dell Dimention 9200 som får Bluescreen of Death under oppstart av Windows... Når jeg pørver å installere windows på nytt kommer en til "Starter windows" før den får BOD igjen... Har sjekket alle kabler, og prøvd å fjerne alle PCI kort, men til ingen nytte! Any ideas? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har en Dell Dimention 9200 som får Bluescreen of Death under oppstart av Windows... Når jeg pørver å installere windows på nytt kommer en til "Starter windows" før den får BOD igjen... Har sjekket alle kabler, og prøvd å fjerne alle PCI kort, men til ingen nytte! Any ideas? 8821477[/snapback] Må sikkert ha SATA F6 drivere under innstallasjon av win, hadde samme driten da jeg hjalp en kompis med en Dell bærbar, seff uten floppy.. Slipstreamet driverne inn på xp cd-en fixet det ...... Endret 9. juni 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det er snakk om en Dell restore disk da, så skulle tro at det skulle funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå