Gå til innhold

hente noe ut fra en vista partisjon.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har solgt unna noe gammelt pc utstyr og kjøpt inn nytt. "problemet" mitt er at jeg glemte å hente ut noen bilder ol. fra hjemme mappen min før jeg solgte unna. Er det noen enkel måte å få ut dette på (windows vista ultimate) disken er ikke krasjet eller noe, den vil bare ikke boote (halvveis inn i windows så rebooter den), kan jeg muligens ordne dette med en vista cd ? (a-la repair eller noe?)

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får muligens ta "lettvintløsningen" og installere windows på en annen disk, for så å hente ut det jeg skal ha, jeg finner nemlig ikke vista cd'n som jeg installerte med, vil det ha noe å si om jeg bruker en annen vista cd for å kjøre gjennopprettingen, såfremst det er en vista ultimate ??

Lenke til kommentar
Får muligens ta "lettvintløsningen" og installere windows på en annen disk, for så å hente ut det jeg skal ha, jeg finner nemlig ikke vista cd'n som jeg installerte med, vil det ha noe å si om jeg bruker en annen vista cd for å kjøre gjennopprettingen, såfremst det er en vista ultimate ??

8821622[/snapback]

Du kan boote med en Ubuntu Live-CD og kopiere ut på minnepinne om du vil ha en enkel løsning. Det eneste du trenger er tross alt et OS som kan lese filsystemet NTFS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...