John-Abruzzi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) hvordan funker det i dag? når det gjelder å fa traktor med bil å alt det der? får jeg traktor på lappen når jeg tar bil? Endret 10. juni 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Koster det virkelig så mye som 5000? Helt sykt spør du meg. Da jeg tok traktorlappen kostet det under 1000 kroner tilsammen med alt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hallo, jeg skal ta traktor lappen nå. men så lurer jeg på hva som koster jeg har ringt til to skoler skole 1 : billigere lastkurs men dyrere kjøring skole 2 : motsatt jeg har regnet ut at med sikring av last og kjøring koster det i underkant av 5000. men trafikklæraren sier at jeg må regne med 6-8.000 men hva er det som koster? har allerede mopedlappen (rotete text) 8821304[/snapback] Trådemnet ditt spør du hvor mye det koster med traktor lappen,så i teksten så kommer du frem til hva det koster,du lurer på HVA som koster,teori,praksis,prøver er det som koster Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 ja men kjørelereren sier 6-8000. men jeg regner meg bare til 5000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå