Gå til innhold

Hjelp til ny gaming bærbar max 13k.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny gaming bærbar og trenger litt hjelp angående hva jeg skal velge. Min maxpris er 13 000 og det går ikke an å få til et større budsjett fra min side. Maskinen skal brukes til spill hovedsaklig. Jeg spiller for det meste WoW og har et ønske om å få dette til å gå helt flott med max insntillinger. DEt må også være mulig å spille nyere spill uten at hele greia låser seg. Andre kriterier er:

- Skjerm helst 17" med høyere oppløsning enn dell sin standart på 1200x900 elelr hva det er.

- Eget skjermkort med litt trøkk i

- Ferdig installert OS

- 2GB minne

Det hadde vært flott om noen hadde noen bra tips til hvor jeg finner en slik PC. Er det noen bedre alternativer enn Dell der ute for tiden?

På forhånd mange takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal kjøpe meg en ny gaming bærbar og trenger litt hjelp angående hva jeg skal velge. Min maxpris er 13 000 og det går ikke an å få til et større budsjett fra min side. Maskinen skal brukes til spill hovedsaklig. Jeg spiller for det meste WoW og har et ønske om å få dette til å gå helt flott med max insntillinger. DEt må også være mulig å spille nyere spill uten at hele greia låser seg. Andre kriterier er:

- Skjerm helst 17" med høyere oppløsning enn dell sin standart på 1200x900 elelr hva det er.

- Eget skjermkort med litt trøkk i

- Ferdig installert OS

- 2GB minne

Det hadde vært flott om noen hadde noen bra tips til hvor jeg finner en slik PC. Er det noen bedre alternativer enn Dell der ute for tiden?

På forhånd mange takk!

8821116[/snapback]

Her;) Skjekk Prisguide nestegang;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...