jeeeez Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan dere ikke bare mekke slik at det ikke er mulig å mekke emner uten 3 ord i emnetittelen? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan dere ikke bare mekke slik at det ikke er mulig å mekke emner uten 3 ord i emnetittelen? 8821090[/snapback] Joda - det kan de, men jeg vet at det vil ta mer overbevisende argumentasjon enn det der for å overbevise dem om det. Personlig liker jeg regelen. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva? Finnes den allerede? Hvis du tror jeg er mot en slik regel har du mistolka posten min... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke om den finnes automatisk enda, da jeg pleier å skrive emnetitler skjeldent, og når jeg gjør det gjør jeg det skikkelig. Moderatorene slår hvertfall ned på det slik det er i dag, og det fungerer vel i grunnen greit. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Forstår ikkje heilt kva du meiner. Slik det er no (om eg har forstått rett) vert talet på mellomrom i emnetittelen talt opp når ein ny tråd vert starta, og om det er mindre enn to, vil ein få følgjande feilmelding: «Du må skrive inn en emnetittel som består av minimum tre ord.» Regelen står forresten her. Problemet er jo at mange unngår den ved å særskrive ord, eller ha mellomrom framfor punktum/spørjeteikn e.l. Ser du nokon som gjer det er det berre å trykke Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det finnes det, problemet er bare at " ! " kan tolkes som ett ord... Så emnetittelen "Hjelp meg !" går igjennom da det 3 "ord" Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det finnes det, problemet er bare at " ! " kan tolkes som ett ord...Så emnetittelen "Hjelp meg !" går igjennom da det 3 "ord" 8822029[/snapback] Okay... Kanskje lage en min 20 tegn regel...? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes det, problemet er bare at " ! " kan tolkes som ett ord... 8822029[/snapback] En enkel regulært uttrykk (\b\w+\b) burde fikse det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes det, problemet er bare at " ! " kan tolkes som ett ord...Så emnetittelen "Hjelp meg !" går igjennom da det 3 "ord" 8822029[/snapback] Okay... Kanskje lage en min 20 tegn regel...? 8822309[/snapback] Og gjøre saken værre? Smart du Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den automatiske sjekken om tre ord/adskilte bokstaver/tegn kan jo kanskje endres litt, slik at !, ?, ??, ?, lol, xD, og alle smilies, osv, ikke regnes som gyldige ord? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg