Pion_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Store på en uke... Som er litt fornuftige... Ikke et nybegynnerlan på "kanskje 200"? Anyone? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Warpzone blir det nok i Stavanger, www.warpcrew.com Kommer vell rundt 150-250 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gimmi mer info om det på kolbotn. By the way, er det noen som aner når TG bilettene blir lagt ut? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 lan? blæh! bedre og pelle seg til en kompis med adsl. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har adsl jeg Men uannsett er det kjedelig med bare ett par mennesker. 50+++ er bra Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 IPX på Stord! www.ipx.no 8) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Stord ja, kan noen svare meg på når tg bilettene blir lagt ut?, eller er det ingen som vet enda sånn som meg Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det blir vel Visions of Chaos-03 for Østfoldfolk i år også håper jeg. 200-350 elr.no har det pleid å være. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du finner mer info på http://voc.partai.org . VoC har liksom blitt De Facto for LAN i Østfold de siste årene, så det anbefales å komme Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du finner mer info på http://voc.partai.org . VoC har liksom blitt De Facto for LAN i Østfold de siste årene, så det anbefales å komme Voc 03 er på www.voc.no Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Stord ja, kan noen svare meg på når tg bilettene blir lagt ut?, eller er det ingen som vet enda sånn som meg På hjemmesiden til TG03 kommer det opp info når noe er sikkert. Alt annet er bare spekulasjoner og oppspinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå