Programvare Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Før bevegde noen av smilyene seg. F.eks. denne: Men nå er den bare helt stille. Før bevegde den seg. Hvordan får jeg de til å bevege seg igjen? Jeg skrudde av Zonealarm firewall og da virka de helt fint, men jeg vil helst ha firewallen på da. Hva slags innstillinger må jeg gjøre i Zonealarm for å få smilyene til å virke? Endret 23. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Og vi bumper! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har dessverre ikke nevnte brannmur, så jeg kjenner ikke til hvilke innstillinger som må gjøres for at du skal se disse gif-animasjonene. Skulle anta at det er noen på forumet som bruker denne brannmuren og som kan komme med noen konkrete tips? Edit: Etter en liten google-runde: - klikk på privacy - velg Main tab - Custom settings for ad blocker - I "Ads to Block", fjern merket for Animations Endret 12. juni 2007 av norbat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg prøvde det norbat, men det gjorde ikke noe forskjell. Hva kan det være da? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet ikke hva som er avmerket i denne "Ads to Block". Kanskje du kan skru av flere elementer. Prøv deg fram Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg vet ikke hva som er avmerket i denne "Ads to Block". Kanskje du kan skru av flere elementer. Prøv deg fram 8853701[/snapback] Jeg fant det ut. Jeg måtte merke alle og skru av ads to black, animations-greia. Så nå virker smilyene som de skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå