skylinepower Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hva synes dere om ad aware 2007? ble litt SKEPTISK til det, men sjenner ike det slik som jeg gjør med ad aware SE da... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ad-Watch installeres med og er ikke gratis. Ellers ser det bra ut. Liker designet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 noen flere som har testet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er nå et helt greit program. Men det finnes bedre alternativier som jeg bruker. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 nå har det vært på "markede" en stund så mere formeininger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har virket bra når jeg har brukt det. Klarte ikke å fjerne alt, men resten ble satt til å bli fjernet på neste oppstart og det ble det. Synes oppdateringsfunksjonen fungerer dårlig, det vil si man får lite info i forhold til SE. Når jeg klikker på oppdateringen, skjer det ingenting hvis det ikke er noe å oppdatere...ville vært greiere med et oppdateringsvindu som det var i SE og man fikk en "ingen nye oppdateringer tilgjengelige" eller lignende melding. Er også litt usikker på om add-on verktøyene til SE funker på 2007. Ifølge andre tester jeg har lest om ad-aware SE ble hele maskinen skannet, ikke bare aktiv bruker. Regner med 2007 gjør det samme. Har ihvertfall klart å fjerne alt den har funnet til nå, og jeg har dobbeltsjekket med avg anti-spyware etterpå og når ad-aware har skannet og rensket opp finner ikke avg noe heller. Regner med at alt som SE gjorde/klarte er videreført men noe er oppdatert. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg syntes ikke den er noe spesiel bra. AVG Internett Security som jeg bruker er toppers Du får kjøpt det hos www.avg.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 brukte det før på XP knall bra prog, stoppet det meste.. men nå bruker jeg Vista og har enda ikke hatt behov for det... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Likte dere best da? ad aware SE eller ad aware 2007? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Helt klart 2007, ser mer seriøst ut. MEN var vant med SE sine menyer og vinduer så det tar litt tid å koble om til den nye. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg syntes ikke den er noe spesiel bra. AVG Internett Security som jeg bruker er toppers Du får kjøpt det hos www.avg.com 9111480[/snapback] Avg, ikke faen! Avg finner ikke virus om det så blir snødd ned av hæstar med 1&0 tall spisende alienkrypendemuterte hybelkaniner. Har prøvd avg flere ganger og den finner ikke en dritt. Det er min mening. Det finnes annet som er mye bedre, alt annet er bedre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 AVG Anti-spyware finner mye mer enn Ad-Aware. Er faktisk en av de bedre. Hvis det er den du prater om da, og ikke AVG antivirus. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 AVG Anti-spyware finner mye mer enn Ad-Aware. Er faktisk en av de bedre.Hvis det er den du prater om da, og ikke AVG antivirus. 9114419[/snapback] Jeg tenker på avg internet security hvorav den også består av antivirus... Ikke ad-aware Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 AVG sitt antivirus og brannmur er ikke blant de beste, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå