Mr.Anki Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei.. Lurer på om det er innterese for casemod/casebuild comop på The eXperience ? Post gjerne her også om du er innteresert Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har ikke dette vert oppe til diskusjon før? Og det ble notert av en admin om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Joda, det er en som har notert det.. Men lurer på om det er flere som er innteresert Endret 9. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 En casemod konkuranse med premier? Man kan heller gi den beste casemodden i workloggen en premie;) Hadde det vert oppe til meg hadde du vunnet da Mr.Anki;) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kunne vert artig det. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Skal ikke dra på treffet selv, men casemod compo virker tøft. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg er mer interessert i casemod compoer her på forumet med noen små premier, siden bare en brøkdel av oss (desverre) har tid og/eller mulighet til å komme på treffet... Men selvfølgelig er både/og kjekt om det går ann. Det er lite som bringer mer god-stemning til et LAN-party enn å kunne gå rundt og se på casemod vidunderverk i levende live -Stigma Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Enig med deg Stigma, men også en compo på TX Hadde det vært noe lignende som på bit-tech (drar frem det igjen jeg) med at det blir trekt ut to eller tre worklogs i mnd, siden vi ikke har så mange av de, som blir skrytt litt ekstra av og lagt ut på hw.no. Kanskje en gang i halvåret kunne vi hatt en casemod-compo med no premier Skal legge inn forslag på dette til de som styrer dette, det har vært prøvd på før, men har ikke sett noe av det på leeenge .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå