Programvare Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Før bevegde noen av smilyene seg. F.eks. denne: Men nå er den bare helt stille. Før bevegde den seg. Hvordan får jeg de til å bevege seg igjen? Takk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den beveger seg på skjermen min! Sikkert noe gærent med dine innstillinger! Ikke spør meg om hva det kan være! Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Den beveger seg hos meg også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg var ikke interessert i å høre at deres virker. Jeg ville vite hva jeg kunne gjøre for å fikse det. Jeg slo av Firewallen og da beveger de seg. Da er det firewallen som er problemet. Jeg har Zonealarm. Hva slags innstillinger må jeg ha for at smilyene skal bevege seg? Endret 9. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Flyttes til tekniske tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg