Gå til innhold

Alpha PAL8045

Buggah

Anbefalte innlegg

Noen som veit hva som er best for denne kjøleren om viften skal blåse ned eller suge opp?

Hørt / lest noe om at det faktsik er best at de suger opp men orginalt sitter den jo så den blåser ned.

Har peltier 156W under denne kjøleren :smile:

Oxo ettermontert Black Delta 80mm vifte som er noe bedere en sunon org. vifta. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-28 16:02, Buggah skrev:

Noen som veit hva som er best for denne kjøleren om viften skal blåse ned eller suge opp?

Hørt / lest noe om at det faktsik er best at de suger opp men orginalt sitter den jo så den blåser ned.

Oxo ettermontert Black Delta 80mm vifte som er noe bedere en sunon org. vifta. :smile:

.........

da kommer du til å ødelegge prosessoren din

Lenke til kommentar

Det samme lurte jeg på. :?:

Hvordan er temperaturen på CPU'en din?

Er et helvetes støy med de Delaviftene ja. :grin:

Pleide å ha mange av de før, men du blir jo halveis døv av dem , så jeg fjerna dem. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2001-12-30 22:59 ]

[ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2001-12-30 23:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-28 16:02, Buggah skrev:

Hva slags temp får du med 156W pelt elementet?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Sorry. har ikke vert her på en stund. Ga opp prosjektet. Hadde temp på 20 - 30 grader men måtte ha på de 4 stk på 120 x 120 så bråket hele tiden. Nå har jeg satt plexiglass der og fjernet peltieren. Satt på alpha den svære kjøleren med en sunon vifte som blåser mot ribba og ligger på 50 - 60 grader. Gadd ikke mere bråk som dere nevnte. Men funket gjorde det.

Men syntes det er rart den ikke klikker nå jeg med 50 - 60 grader. spiller jeg lenge nok og quiter kan jeg ha opptil 65 grader på CPU'n....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...