Programvare Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg og familien fant en kanin i hagen vår. Helt hvit. Etter en stund med ganske mye løping og sånn, så klarte vi og fange den. Nå står den i en pappeske på terassen. Vi ga den litt salat, løvetann og gulrot, men den har ikke spist noe av det. Derfor ga vi den knekkebrød og det spiste den med en gang. Hva gjør vi nå? Hvordan skal jeg finne eieren? Er det noen slags sentral man kan ringe til? Kaninen skjelver noe fryktelig, fryser den, eller er den vettaskremt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, jeg håpet på raskt svar, så jeg postet i OT-baren, annet og Dyrehold Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, jeg håpet på raskt svar, så jeg postet i OT-baren, annet og Dyrehold 8820935[/snapback] Jeg har jo gitt deg de instruksene du trenger for og holde liv i den kaninen, det er vell ikke en kanin farm du skall starte? Hvis kaninen blir boende i den esken bør dere ta ut eventuell avføring og legge nedi en avis.. Slipp den ut i hagen om dagene, under oppsyn.. Kaniner er jo verdens enkleste dyr, hva er så komplisert? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det littegran størrelse på den tar du å slakter den. Fy søren Kanin smaker godt! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ehh, nå fikk jeg lyst til å ta på meg solbrillene fra Dolce & gabbane, sette på meg hårbåndet å si noen stygge ord med pipestemme.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 *** Èn post får holde. Da det ikke skal lønne seg å poste to ganger for økt oppmerksomhet, vedlegges ikke lenken til den andre tvillingtråden ved her i mitt innlegg. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg