Robåt Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Idag når jeg skal skrudde på maskinen så komm det noen rare streker på skjermen, og den kommer ikke lenger en til windows-lastesiden. Noen ganger kommer det en blåskjerm opp i et halvt sekund eller noe, og så starter den seg på nytt igjen og fortsetter med det samme Jeg har prøvd å flytte cmos-pinnen til resetingen, men ikke noe forskjell. Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Glenn90 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Se om grafikkort-vifta eller CPU-vifta går. De kan oppstå slike problemer hvis det er for høy temperatur i kabinettet. Ellers kan du prøve og oppdatere grafikkort driveren. NB: slett den gammel før du installerer ny driver. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Allle viftene går, skal prøve å oppdatere. Edit: Sikkerhetsmodus funket, men når jeg slettet de gamle driverne så funket det vanlige. Og når jeg innstalerte de nye driverne så funket det ikke igjen. Endret 10. juni 2007 av Selklubber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå