Programvare Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg og familien fant en kanin i hagen vår. Helt hvit. Etter en stund med ganske mye løping og sånn, så klarte vi og fange den. Nå står den i en pappeske på terassen. Vi ga den litt salat, løvetann og gulrot, men den har ikke spist noe av det. Derfor ga vi den knekkebrød og det spiste den med en gang. Hva gjør vi nå? Hvordan skal jeg finne eieren? Er det noen slags sentral man kan ringe til? Kaninen skjelver noe fryktelig, fryser den, eller er den vettaskremt? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gi den mer knekkebrød. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Poste i Dyrehold isteden er vel det første du skal gjøre. Der får du mange vettuge svar. Endret 9. juni 2007 av wetass_ohyes Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gå til naboene og hør om de har mistet en kanin eller om de vet noen som har en hvit kanin i nærheten. Den fryser nok fordi den er redd (er jo ikke rart. Den ble jo tatt av fremmede mennesker). Bare snakk til den rolig og få den til å bli trygg på deg (kan være vanskelig, men den blir kanskje ikke så redd). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Med tanke på årstiden tror jeg kanskje den er litt redd ja. Når det kommer til hvilken instans du skal ringe til er jeg ikke helt sikker. Men jeg tror kanskje mattilsynet ville være det beste. De tar seg av alle saker rundt dyr. Telefonnummeret finner du sikkert ved å søke i gule sider. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 dyrebeskyttelse kan du jo ringe til da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) *** OT-innlegg slettet. Når man poster i en slik tråd som denne, er det sjeldent vittige kommentarer som er målet. Derfor er 10 innlegg slettet. Hold dere til det trådstarter spør om. *** Endret 9. juni 2007 av Patience Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei, men seriøst, pass godt på den og prøv og kos med den. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Uansett hvor fort du ønsker svar skal det ikke opprettes duplikattråder. To av trådene stenges. Diskusjonen kan fortsette i denne gjenværende tråden. Jeg vil også minne om hva nettiketten sier omJeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?. Poster som kommenterer feilposting og rapportering er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg