SexPistols Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Har akkurat kjøpt meg 2 nye billigvifter (ZALMAN ZM F1 (12v)) til PC'n. Problemet er at ledningene fra viftene ikke passer til noen av ledningene i PC'n. Ledingene fra viften ser slik ut: //LINK ERROR og som du ser på bildene er de ganske små. I PC'en har jeg kun slike strømuttak: //LINK ERROR (store bilder så det tar litt tid å loade.) Hva skal jeg gjøre? (har ikke gått 14 dager siden jeg kjøpte de så jeg har fortsatt angrefrist) edit: link error Endret 9. juni 2007 av SexPistols Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har akkurat kjøpt meg 2 nye billigvifter (ZALMAN ZM F1 (12v)) til PC'n. Problemet er at ledningene fra viftene ikke passer til noen av ledningene i PC'n.Ledingene fra viften ser slik ut: Bilde 1 Bilde 2 og som du ser på bildene er de ganske små. I PC'en har jeg kun slike strømuttak: Blide : LINK (store bilder så det tar litt tid å loade.) Hva skal jeg gjøre? (har ikke gått 14 dager siden jeg kjøpte de så jeg har fortsatt angrefrist) 8820665[/snapback] Når jeg klikka på linkene dine så fikk jeg bare masse reklame greier. Skyter litt i blinde og gir deg denne; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...ticon&mcat=c531 Lenke til kommentar
SexPistols Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Når jeg klikka på linkene dine så fikk jeg bare masse reklame greier. Skyter litt i blinde og gir deg denne; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...ticon&mcat=c531 8821040[/snapback] Den så riktig ut ja...takk Endret 9. juni 2007 av SexPistols Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Sikker på at du ikke har 3 pins kontater på hovedkortet ditt? Det pleier å være noen der mellom 2-7... Lenke til kommentar
SexPistols Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Sikker på at du ikke har 3 pins kontater på hovedkortet ditt? Det pleier å være noen der mellom 2-7... 8822320[/snapback] Har 2stk... en av de til CPU-viften og en annen til kabinettlufting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå