LocoMotiveMan Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan er egentlig kvaliteten på Nordfjord sammenlignet med Gilde? Hva er det som gjør prisen så mye mindre? For min del er ikke smaken på Gilde sine varer så stort bedre at det er verdt å betale såpass mye mer for. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ingen ting å tilføye denne teksten, annet enn at jeg aldrig kommer til og kjøpe noe annet en Gilde.. Vertfall ikke så lenge de ligger på toppen;) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er meget glad i nordfjord jeg. Godt og billig kjøtt har de også. Ser på "gilde" logoen på samme måte som "diesel" og "levis". Samme buksa med en dyrere merkelapp. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er meget glad i nordfjord jeg.Godt og billig kjøtt har de også. Ser på "gilde" logoen på samme måte som "diesel" og "levis". Samme buksa med en dyrere merkelapp. 8820904[/snapback] Det var genialt sagt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er vell sant det dere sier, men så er nå jeg gårds soss, og vi leverer selvfølgelig melk til Tine og kjøtt til Gilde og Geno.. Synøve Finden , som bare lyver og jukser går snart konkurs.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Nordfjord pålegg og blandingsprodukter har litt annenrangsstatus hos meg iallefall. Smaken er jo personlig, noen liker den glatte konsistensen på mel, melk, fett og vann blandet sammen, bedre enn det litt mer kornete konsistensen på kjøtt. Alt som har gele/pudding konsistens (og som ikke er sjokoladepudding eller gele) er jeg selv skeptisk til, men kjenner også noen som ikke liker den mer grove konsistensen på "renere" kjøtt. Kjøp det du liker, syns du smaken er lik kan du jo like greit kjøpe det billigste, som er nordfjord i dette tilfellet. Dog gilde er ikke så veldig mye bedre, de beste kjøttvarene får du hos din lokale slakterbutikk(men det koster jo også), heldivis er det flere slike i Stavanger området Endret 9. juni 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 nordfjords kjøttdeig er helt grei - og koster rundt 32,- kroner for en snabb på 750gram, kontra 36-38,- for en 4-500grams snabb med gilde.(dette da på rimi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå