Gå til innhold

Alienware: et godt valg?


Anbefalte innlegg

Ok, forstår poenget deres :)

 

Hadde forelsket meg i Alienware for en stund siden jeg å. Men kom til fornuften til slutt. lurere å få max ytelse ut av pengene.

 

Jeg har en Zepto laptopp fra nettshop pc selv som jeg er MEGET fornøyd med. Fikk mye for pengene. Er et år gammel nå har har et Geforce 7600 kort.

 

Anbefaler Zepto, bruker den til skole og wow spilling. :thumbup:

Den nye pc'n deres er helt syk å da. koster ikke så ALT for mye heller.

 

host* DX10 *host

8832865[/snapback]

 

Snakker vi den jeg quotet?

Zepto Znote 6625WD?

8832907[/snapback]

 

Med den nye så mener jeg Zepto Znote 6625WD ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på mange laptoper med samme ytelse og prisklasse som deg. Hvis du vil ha en alienware, så vil jeg anbefale deg å ta en titt på rock sine PCer også. www.rockdirect.com - Det jeg har kommet fram til selv er følgende: om jeg vil ha en 15" så vil zepto sznote 6625wd være helt genial. Ønsker jeg derimot noe med en større skjerm vil jeg vente til dell kommer med ny GPUs (grafikk kort).

 

Videre så vil jeg si at rockdirect sin extreme sl pro ser meget fin ut med sine 20" skjerm. og hold deg fast, 2x NVIDIA GeForce Go 7950 GTX 512MB!! <3 ++ (bla 200gb 7200RPM HDD) Denne er litt dyr for meg, men bare nevner det om du har en del laken å brenne

Endret av Oscar2107
Lenke til kommentar

Hehe, takk for tipset.

 

Jeg så på den til Rock som har 8700M GT 512mb, men den ble for dyr med de speccsene jeg satte sammen, inkl. norsk mva. Ble på 20k..

 

Står vel mellom denne Zepto og noen andre jeg har lest i lignende tråder.

Kryr jo av lignende tråder, så jeg leser heller der etter tips.

 

Men takk for alle innspill og overtalelser :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal man ha seg en bærbar i Norge så er det en fordel med norsk tastatur. Får du det til denne vidundermaskinen din?

8820971[/snapback]

 

selvfølgelig er det ikke norsk tastatur, hehehe - Jeg har Area-51 m5750 17" og har ikke noe problemer med å skrive på. Selvfølgelig tok det litt tid, men du lære det fort hvilken tast du skal trykke på ;)

Lenke til kommentar
Vil bare nevne at kjøper du en stasjoner PC til samme pris hvis du få MYE kraftigere ytelse. Spesielt med tanke på CPU og Grafikkort (GPU).

 

Kjøp heller en pc med et krafig DX10 grafikkort + Dual CPU og gled deg til Crysis kommer (sykt FPS spill som kommer om en god stund)

 

Det finnes allerede en del andre DX10 spill å som har syk grafikk å.

 

Skal man ha en gaming pc bør man få tak i en stasjoner pc. Det er både billigere og kraftigere. Ellers, hvis man kjøper en laptop kan man ikke forvente like syk gaming experience som man vil få ved en stasjonær pc. (Hvis man ikke kjøper et beist for over 25k) aka slepbar-pc

8823661[/snapback]

 

Jeg har en Dell XPS m1710 med geforce go 7950GTX 512mb skjermkort, 2gb ram, 2.16ghz intel core 2 duo prossessor. Denne kostet meg 16000kr (på tilbud) og kjører de fleste dagens spill extremt bra. I tillegg takler den 17" widescreen skjermen en oppløsing på hele 1920x1200. Du får ikke gode DX10 bærbare pcer enda, men du kan få veldig gode bærbare gaming pcer.

 

Grunnen til jeg kjøpte bærbar i steden for stasjonær.

- Mye lettere å ha me på lan, nå kan jeg bare hive pcen + mus, musematte, strøm og nettverkskabel i sekken jeg kjøpte med pcen, så er det bare å hive meg på feks sykkelen og stikke :p Med stasjonær trenger å ha me selve pcen, min gamle veier ca 10kg ivertfall kansje mer, Så må jeg ha me skjerm, + en egen bag for mus/tastatur osv.

 

-Er det fint vær kan jeg også bare sette meg utfor å game :p

 

-Jeg kan bare ta me pcen til naboen så kan vi "lane" litt hver dag hvis vi vil, uten noe spess stress.

 

Men ja stasjonære til samme pris er bedre til gaming, ingenting å si på det, men det er store fordeler me bærbar og. Og de fleste som skriver i denne tråden vil ha bærbar, så da er det ikke vits å komme me at stasjonære er så mye bedre, for det er en grunn til at de vil ha bærbar, og my guess is at grunnen er for at den nettopp er "bærbar" du kan ha den me på jobb/skole hver dag osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...