HOHOHOHO222 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg bruker boxer under badeshortsen av følgende grunner: -sikkerhet, just in case badeshortsen faller av under stuping -holde sand utenfor mine genitalier -badeshortsene mine er gjennomsiktige et par forskjellige dårlig utvalgte plasser Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) på fredag badet jeg med boxer under pga hadde spilt sandvolley rett før, og gadd ikke skifte. Tror mange bruker det for å briefe at mamma endelig ville kjøpe Bjørn Bokser til dem. mamma spanderte nye BB boxere på meg tidligere denne uka når du er fattig student som kun er hjemme 5 uker i året, så liker mamma å spandere. Endret 4. august 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå