Gå til innhold

Strandmote for menn - Boxershorts?

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann.

Ettersom badesesongen er i god gang noen steder her i landet ønsker jeg å få i gang en knøttliten diskusjon rundt badetøy for herrer.

Selv bruker jeg badeshortser av typen som når deg til kneet og er ganske deilige å ha på seg, og jeg har aldri vurdert å begynne med speedo eller annet dristig badetøy.

En ting jeg har lagt merke til er at det blir stadig mer vanlig å bruke boxershortser under badebuksene. Er dette komfortabelt eller er det rett og slett bare for å virke mer fashionable? Selv ser jeg ikke det enorme behovet med å bruke boxershorts samtidig med badeshorts, men jeg vil gjerne høre synspunkter fra dere som gjør det.

Hvis man har en badeshorts uten snøring i livet kan det jo være greit med noe annet under så man ikke kommer naken opp igjen etter et stup! ;)

Diskuter i vei.

Håper denne tråden er litt levedyktig hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker bokser under badeshortsen selv. Det er fordi jeg stort sett bruker surfershortser som også kan brukes utenom bading. På de shortsene jeg har er det ikke slik "hullete innebygd truse". derfor er det kjekt og ha på seg bokser når man bader (for å holde utstyret på plass). Behagelig er det også synes jeg. Det finnes jo folk som gjør det bare fordi alle andre gjør det, og det er stygt

Lenke til kommentar

Jeg bruker bokser eller undershorts under badeshortsen av den enkle grunn at jeg er så tynn rundt livet at jeg ikke får knytt badeshortsen så stramt som det er ønsket. Derfor bruker jeg bokser for å ha pittelitt mer å gå på, samt at den blir igjen hvis jeg skulle være så uheldig å miste badeshortsen.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Greit å bruke under surfeshortser og sånn. Men var på stranda i går og ble overraska over hvor mange som hadde shortsen så langt ned at halve ræva (med bokser) synes. Skikkelig stygt! Blir for dumt å gå rundt å "sægge" med shortsen. Noen andre som har lagt merke til dette?

Lenke til kommentar

Litt sægging med vanlig dongeribukse kan være tøft, men sægging for å vise halve/hele rompa (både med shorts og bukse er ser bare jævlig ut. Sægging med shorts ser uansett dumt ut nesten. Noen shortser funker det kanskje med. Men kødder du? viste de virkelig frem en halvvåt ræv med klistret bokser på?

Lenke til kommentar
Tror mange bruker det for å briefe at mamma endelig ville kjøpe Bjørn Bokser til dem Men jeg kan forstå det når det er for å holde lillemann på plass:-)

8824075[/snapback]

Haha, så fenomenet der på stranda i går xD Alle guttene på stranda som brukte boxer under shortsen løp rundt med bjørn borg kanter ^^

Jeg bruker boxer under sjæl, fordi det er greit når du plutselig skal være uheldig å blotte ræva når du hopper

Lenke til kommentar
Behagelig er det også synes jeg. Det finnes jo folk som gjør det bare fordi alle andre gjør det, og det er stygt

8820461[/snapback]

Og hvordan kan du si at det er stygt? Du kan se hvem som gjør det fordi alle andre gjør det? :!: Jeg må le

8827817[/snapback]

Hvis du ikke lever på 50-tallet skjønner du at stygt kan brukes til annet enn bare hvordan ting ser ut. Hva menes med "stygt gjort" f eks? Det vet du kanskje ikke. Hvis du ler av utsagnet mitt kan du godt gjøre det. Resultatet ved å le er bare at alle de andre forumbrukerene ser hvor ufattelig dårlig humor du har. Hvordan ser jeg hvem som bruker boxer under shorts til nytte og hvem som bruker det fordi alle andre gjør det? Folk som gjør det fordi alle gjør det og ikke vet funksjonen av det er ofte lite selvsikre, og det synes. Det synes faktisk akkurat like godt som din dårlige humor kommer igjennom ditt innlegg.

Jeg vet ikke hvor presist dette ble, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Hvis ikke kan du jo bare le av dette innlegget også. :)

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at jeg bruker bokser under shortsen er nok fordi jeg er lat. Jeg gidder ikke å skifte før jeg bader, mye lettere å bare kaste av seg skjorta å hoppe i vannet. Uansett er det jo greit ettersom de fleste shortsene jeg bruker ikke har innebygd netting.

Lenke til kommentar
Jeg bruker bokser under badeshortsen selv. Det er fordi jeg stort sett bruker surfershortser som også kan brukes utenom bading. På de shortsene jeg har er det ikke slik "hullete innebygd truse". derfor er det kjekt og ha på seg bokser når man bader (for å holde utstyret på plass). Behagelig er det også synes jeg.

8820461[/snapback]

What he said :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...