Fredrik- Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det aller merkeligste var at skadene fra bilulykken var sporløst borte da han kom til live, med andre ord de fysiske skadene på kroppen var borte. Når jeg leser denne settningen forteller det meg at du synes det er merkelig at skadene forsvant. Du synes det er merkelig at det som skjedde i hendelsen skjedde. Det er lite rom for tolkning her. Du forteller oss at du synes det er merkelig at noe i hendelsen skjedde. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Det aller merkeligste var at skadene fra bilulykken var sporløst borte da han kom til live, med andre ord de fysiske skadene på kroppen var borte. Når jeg leser denne settningen forteller det meg at du synes det er merkelig at skadene forsvant. Du synes det er merkelig at det som skjedde i hendelsen skjedde. Det er lite rom for tolkning her. Du forteller oss at du synes det er merkelig at noe i hendelsen skjedde. 8829324[/snapback] Jeg kritiserer innholdet i en fortelling. Ingen tolkning her heller. Dessuten er det ingen hendelse, du gjør en fortelling om til en hendelse, hvilket det ikke er. Endret 10. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Slik jeg leser settningen forteller du meg det slik at dette er ditt synspunkt da du bruker 'var', altså 'er', "slik er det". Uansett, lite vits å diskutere det. *gjesp* Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Slik jeg leser settningen forteller du meg det slik at dette er ditt synspunkt da du bruker 'var', altså 'er', "slik er det". Uansett, lite vits å diskutere det. *gjesp* 8829427[/snapback] Jeg kan umulig se på dette som en hendelse uansett, fordi jeg kan kun lese det som står der, jeg har ikke sett det med mine egne øyne. Det blir bare synsing uansett. Det var mere for å lage debatt blant kristne for å se hva som kom ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå