Holten Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Når jeg bruker det skinnet, så tar det sikkert 5min før sidene kommer opp! Hvorfor? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Flyttes til tilbakemeldinger for forumet . Lenke til kommentar
Holten Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Posta jeg ikke der da? Hmm, var det som var meninga isåfall Nå bruker jeg diskusjon.no skinnet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ser ut til å være noen annonser det henger på ja, så det greiestd inntil videre er å bruke et annnet design. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg