Gå til innhold

ny bærbar til max 6000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde mer tenkt meg i core duo serien

8823363[/snapback]

Hvis du følger med på ukens tilbud hos de store nettbutikkene så vil du nok av og til kunne finne tom Core duo med eget skjermkort til ca 6000.-.

Var jo feks en Fujitsu Siemens bærbar med intel core duo og x1400 skjermkort til 4995.- som ukens tilbud hos en stor nettbutikk for ikke så lenge siden.

Mvh

Lenke til kommentar
heisann,jeg leiter etter en bærbar som skal brukes til ,surfing ,film,epost,bra batteri og drive enkelte spill som cs osv, må ha trådløst nett.

8820222[/snapback]

Er CS det mest krevende spillet du spiller? Eller er det andre spill også som du spiller?

Mvh

Lenke til kommentar

8823363[/snapback]

Hvis du følger med på ukens tilbud hos de store nettbutikkene så vil du nok av og til kunne finne tom Core duo med eget skjermkort til ca 6000.-.

Var jo feks en Fujitsu Siemens bærbar med intel core duo og x1400 skjermkort til 4995.- som ukens tilbud hos en stor nettbutikk for ikke så lenge siden.

Mvh

8823435[/snapback]

hvilken butikk var dette?

Lenke til kommentar

8823363[/snapback]

Mvh

8823435[/snapback]

hvilken butikk var dette?

8829762[/snapback]

Ihvertfall netshop.no, tror det var en annen også som solgte til ca 5500.-

Men følg med på ukens tilbud hos de forskjellige nettbutikkene, kan av og til dukke opp skikkelige "løp og kjøp-tilbud"..

HVis du skal spille wow og aoc også så tror jeg nok at du må noe opp i pris!

8000-10000?

Eventuelt en brukt en. qxl.no? hardware sin bruktmarked?

Har ihvertfall selv handlet brukt pc på qxl, og er fornøyd.

Men man må være forsiktig..

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...