Nutjob Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei. I dag fikk jeg den nye pc'en min, og jeg koblet derfor i ett nettverkskort jeg kjøpte(drit lei slik penn greia, pluss finner ikke igjen driver). MEN, til dette nettverkskortet virker ikke driver som følger med, forhandler sa at jeg måtte laste ned vista driverene. Dette funket ikke. Noen som kan hjelpe meg her? Det står at kortet er klar for vista. Jeg har Windows Vista Home Premium OEM 32-bit... Her er produktet: http://www.dlink.com/products/?pid=12 Ja, har prøvd driver som ligger på siden der... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du har prøvd de driverne som ligger på www.dlink.no? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Du har prøvd de driverne som ligger på www.dlink.no? 8823750[/snapback] ja Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan du gi litt mer utfyllende info? Hva er feilmeldingen du får opp? Og du er 100% sikker det er DWL-520 ver B du har? Mvh Brut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå