Barry White Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg CS og lurer på en ting.... jeg fikk ikke noen forspørsel om cd-keyen og dermed står det at cd'keyen ikke er godkjent når jeg skal spille online. Hva skal jeg gjøre for å fått skrivve inn en CD key? Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Dette skjedde med en ny, ubrukt og original cd..? Høres litt snodig ut at den ikke spurte om serial under installasjonen da Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Da har du sikkert en annen key fra før. Da kan du enten gå inn i regedit å finne keyen, visst du søker på internet finner du nok en haug av guider rundt akkurat dette. Ellers kan du innstalere half life på ny. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kjør-regedit-HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveCounterStrikeSettings-key. Skriv inn tallet der, uten bindektrekene, slik;"1111111111111" Den skal være på 13 siffer. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 [*]Start -> kjør -> "regedit".. [*]Finn fram til: HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveHalf-LifeSettings [*]Bytt Key strengen.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 hva mener du uten bindestrekene...når jeg dobbelt klikker på key fila i settings mappa så kommer det opp en tallkjede...skal jeg skrive serialn der da? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ja du skriver inn hele tallet, uten bindestrekene - Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 må jeg reboote? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hva mener du uten bindestrekene...når jeg dobbelt klikker på key fila i settings mappa så kommer det opp en tallkjede...skal jeg skrive serialn der da? Ja. Så vidt jeg husker så stod de med bindestrek mellom nummerene, utenpå min CD uansett, slik som med de fleste cd keyer. Slik som dette 1111-111-111-111, eller noe slikt. Noen pjotter da det inn i registeret, men man må ikke ta inn bindestrekene, men det forstod du tydligvis av deg selv. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 må jeg reboote? Nei endringer i registeret trer i kraft med en gang. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 må jeg reboote? Det finner du ut fort, eller hva? Du trenger nok ikke det. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 bare problemer i dag...får opp error når jeg skal prøve å connecte: "could not complete mission attemt" Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Hey! enda et problem....musa er aldeles klikk og jeg får ikke til å røre meg....kort sakt....controls er fucka!! skjermbildet er også delvis fylt med tall...fins det en patch? Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 har du veldig treig maskin? da må du connecte en gang til rett etterpå slik at maskinen får behandlet de siste dataene samtidig som den har det som ble gjort på forrige attempt i minnet. må gjøres på brutterns P233mmx 80ram Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hey! enda et problem....musa er aldeles klikk og jeg får ikke til å røre meg....kort sakt....controls er fucka!! skjermbildet er også delvis fylt med tall...fins det en patch? Prøv å slå av Mouse smoothing (eller hva det heter) under Controls -> advanced Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 nei han har glemt å ta mouse aim og styrer med tastaturet i skrivende stund Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Som han over sier, sett på mouse aim elelr hva det heter, så vil du se ta det funker Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 takk for hjelp....men jeg fikk det til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå