Cashmere Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 God kveld! Jeg har akkurat mottat mitt nye Logitech G15-tastatur, og jeg digger det Men, hvordan får jeg opp informasjon på LED-displayet om score og annet i Counter Strike Source? Lese en plass at dette var mulig. Så, har noen av dere et forslag? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei hardware guru, har nettop bestilt G15 og spiller mye CSS:D henger meg med på tråden Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Må nok desverre vente til Logitech lanserer den patchen hvis de noen gang gjør det. Det er derimot mye anna digg du får på den skjermen da. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 mye tredjepart å få da, mulig du kan finne noe Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei igjen harddwareguru, så du ikke fikk noen gode svar så jeg lette litt selv... På den norske hjemmesiden til Logitech fant jeg noe. Vet ikke om det er noe til cs:s der, men du kan jo alltid prøve. Gi tilbakemelding :!: Gleder meg som enn liten skittunge til jeg får G15, er det deilig? Svenni Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei igjen harddwareguru, så du ikke fikk noen gode svar så jeg lette litt selv...På den norske hjemmesiden til Logitech fant jeg noe. Vet ikke om det er noe til cs:s der, men du kan jo alltid prøve. Gi tilbakemelding :!: Gleder meg som enn liten skittunge til jeg får G15, er det deilig? Svenni 8823018[/snapback] Ja det er deilig. Og jeg ga da et godt svar? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei igjen harddwareguru, så du ikke fikk noen gode svar så jeg lette litt selv...På den norske hjemmesiden til Logitech fant jeg noe. Vet ikke om det er noe til cs:s der, men du kan jo alltid prøve. Gi tilbakemelding :!: Gleder meg som enn liten skittunge til jeg får G15, er det deilig? Svenni 8823018[/snapback] Ja det er deilig. Og jeg ga da et godt svar? 8823041[/snapback] I mitt øye hjalp egentlig ikke svaret ditt veldig bra... har du gjort noe "research" før du posta dette? Har du også G15 ? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei igjen harddwareguru, så du ikke fikk noen gode svar så jeg lette litt selv...På den norske hjemmesiden til Logitech fant jeg noe. Vet ikke om det er noe til cs:s der, men du kan jo alltid prøve. Gi tilbakemelding :!: Gleder meg som enn liten skittunge til jeg får G15, er det deilig? Svenni 8823018[/snapback] Ja det er deilig. Og jeg ga da et godt svar? 8823041[/snapback] I mitt øye hjalp egentlig ikke svaret ditt veldig bra... har du gjort noe "research" før du posta dette? Har du også G15 ? 8823052[/snapback] Ja, jeg har G15 og siden jeg har det skjekker jeg da Updates regelmessig Vil ikke gå glipp av noe nytt digg. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe:D har hørt du kan få datadyr på lcd-skjermen... har du det? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 datadyr: http://g15mods.com/files/Buggy_v0.21.zip Og her http://www.g15mods.com/forum/ finner du mye gøy. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe:D har hørt du kan få datadyr på lcd-skjermen... har du det? 8823091[/snapback] Nope har ikke funnet noe sånt enda da jeg ikke føler for og laste ned så mye annet en det Logitch lanserer. Har en god del stash though. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Hei hei! Beklager for sent svar men jeg har montert den nye Core 2 Duo E6600'en min Sinssykt! Uansett, jeg skal se på sidene dere har linket til, så ska jeg si i fra hvis jeg finner noe Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 fant du noe? vet du hvordan man programerer G-knappene i CSS?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå