Tharos. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg vurderer å prøve et av Ps1 spilla, som kan lastes ned fra Us-store'n, men lurer litt på hvilket, og hvordan kvaliteten er på disse spilla? Loading er vel saga blott? Hvordan blir grafikken? Oppskalert? (Ikke at det er så forbaska viktig, men kjekt å vite). Hva er ditt inntrykk av evt. spill du har lastet ned? Endret 9. juni 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 loadingen er absolutt IKKE borte Jeg har lastet ned Crash Bandicoot (ca 500 mb) og Wipeout (ca 80 MB) Spillene ser ganske OK ut i 720p Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Når skal vi her på bjerget få kjøpe PS1-spill... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 må man betale for crash bandicoot? hvordan klarer man å kjøpe det med visa herfra? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 må man betale for crash bandicoot? hvordan klarer man å kjøpe det med visa herfra? 8820552[/snapback] Du må lage deg en ny bruker, med hjemland US of A. Registrer visa på den brukeren, og du skal ha mulighet til å kjøpe hva du vil fra us-store. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 men må ikke adressen stemme og slikt? har jo norsk adresse liksom.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det har løst seg med adresse sakene. Jeg regget hvertfall US adresse på billing info og personal info. Gikk helt fint Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg regga ikke adresse i det hele tatt på billing-information. Fungerte det også. Lasta ned Destruction Derby i går. Synes ikke det var så mye å skryte av. Jeg må ha blanda sammen 1'ern og 2'ern, for jeg synes å huske at det var bedre enn dette. Tydeligvis 2'ern jeg husker... Hukommelsen er ikke som den...aldri har vært. Men litt rart at det var loading. Ikke noe som plager meg egentlig, men de kunne kanskje ha lagt på cd-leselydene som var på Ps1 for full nostalgi? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 2'ern var jævli bra, så da er det nok det du husker. Et av de bedre spillene på Ps1. Har spilt masse Wipeout i det siste selv (fra psstore), og det rocker Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Finnes det ikke noe info om når vi her på bjerget skal få tilgang på et kobbel av PS1-spill? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Finnes det ikke noe info om når vi her på bjerget skal få tilgang på et kobbel av PS1-spill? 8826346[/snapback] I løpet av Juni leste jeg for ikke lenge siden....Husker ikke hvor Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jommensanten... det er jo ikke langt unna. Kjekt å se at de ikke gir totalt blaffen i europeere, bare moderat Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Funka nå. Syphon filter eide ass! Endret 11. juni 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå