Tunky Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann. Kjøpte meg Tony Hawk's Project 8 for en stund tilbake. Nå står jeg fast på banen City Center. Da jeg låste opp banen Downtown, var jeg bare rundt 20-25% ferdig med Subrubs, og det samme med da jeg låste opp City Center. Nå har jeg 55% på City Center, men neste bane har ikke kommet opp enda. Det er sikkert fordi jeg har ikke knust glasset over det hullet inni selve senteret. Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen hjelp? Har klart å komme meg opp til Rooftop Hangout eller hva det heter og har Pro på Gap Attack. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du åpner nye baner med spesifikke missions. Husker ikke om du måtte ta pro challenge eller hva det var. Men etter en stund dukker det opp en ny person med et nytt oppdrag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ja. Han derre offiseren (militærmannen) som vanligvis har Classic goals har nå noe sånt styr om at du må finne noen disketter og levere de til han. Må jeg klare det, og så får jeg ny bane? EDIT: takk. det funka. Var nest før jeg la spillet på hylla, fordi jeg ble lei. Endret 9. juni 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå