Gå til innhold

Kom med sex-vitser her!


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

lille ole er på teltur med klassen sin, men han har glemt telt så han spør lærern sin om han kan sove i hennes telt, hun sier ja. Så spør ole om han kan sove i samme sovepose, læreren er snill og sier ja. Så spør han om han kan ta i navelen hennes, Læreren tenker at det kan vel ikke være så farlig så han sier ja. Så sier læreren: OLE! det er ikke navelen min. Ole: det er ikke finger'n min heller;)

Lenke til kommentar
Mamma var gravid og spurte lille Ole: Ønsker du deg mest en søster eller bror? "Aller helst ønsker jeg meg en gyngehest, men det tåler vel ikke fitta di..."

 

:)

9294054[/snapback]

 

 

:rofl:

 

Hva er likeheten mellom en orkan og ei blondine?

 

Når de kommer suger de , men når de går tar de med seg både hus og bil..

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
HVOR MANGE GANGER

 

– Sist natt elsket jeg med min kone fire ganger, skrøt franskmannen. Og denne morgenen lagde hun deilige pannekaker til meg og fortalte meg hvor mye hun forgudet meg.

 

– Ah, sist natt elsket jeg med min kone seks ganger, svarte italieneren, og i morges lagde hun meg en nydelig omelett og fortalte meg at hun aldri kunne elske en annen mann.

 

Når nordmannen fortsatt satt stille spurte franskmannen selvtilfreds om hvor mange ganger han elsket med sin kone...

 

– En gang, svarte han.

– Kun en gang? gryntet italieneren arrogant. Og hva sa hun til deg i morges?

– Ikke stopp.

8823518[/snapback]

 

jævli bra :p

Lenke til kommentar

Hoppet over en side, så jeg vet ikke om denne ble skrevet tidligere. Uansett...

 

Et ungt par var på stranda og koste seg, og etterhvert fant de ut at de skulle trekke seg tilbake til mer private omgivelser - ut i den nærliggende skogen. Under akten kom det en veps som krøp inn i jentas vagina, da ble det full fart på begge to!

 

De ankom legevakten, og der var det en lege som foreslo å lokke vepsen ut med følgende metode: smøre inn snabben med litt honning. Mannen stiller seg tvilende til dette forslaget, så legen tilbyr seg å utføre dåden.

 

Klærne var snart av, og snabben innsmurt med honning og ført inn i åpningen. Etterhvert la mannen merke til at det hele utviklet seg fra "lokking" til et velkjent tempo, og mannen spurte hva som foregikk.

 

- Endring i planene. Jeg skal pinadø drukne den lille jævelen! kom det fra legen.

 

---

 

En mann hadde problemer med stemmen sin, da den var så kraftig. Kona hans hadde funnet seg i dette lenge, men nå var det nok, om ikke han gikk til legen og fikk dette sjekket. Og joda, han måtte jo det, for han var jo glad i kjerringa si.

 

Hos legen ble det konstatert at hans kjempemessige lem trakk på strupebåndet, slik at stemmen ble unaturlig høy. Dette kunne selvfølgelig fikses med et enkelt inngrep: forminske penisen.

 

Etter inngrepet ble stemningen merkbart bedre i hjemmet - kona forlot mannen ikke, og alt var bra. Men etter en stund begynte det å dabbe av, for kona begynte å savne den store penisen. Så mannen tok turen innom legen.

- Er det mulig å sette tilbake den delen som ble fjernet? Kona savner den, skjønner du, sa mannen ydmykt.

- DET ER IKKE MULIG!

Lenke til kommentar
En mann hadde problemer med stemmen sin, da den var så kraftig. Kona hans hadde funnet seg i dette lenge, men nå var det nok, om ikke han gikk til legen og fikk dette sjekket. Og joda, han måtte jo det, for han var jo glad i kjerringa si.

 

Hos legen ble det konstatert at hans kjempemessige lem trakk på strupebåndet, slik at stemmen ble unaturlig høy. Dette kunne selvfølgelig fikses med et enkelt inngrep: forminske penisen.

 

Etter inngrepet ble stemningen merkbart bedre i hjemmet - kona forlot mannen ikke, og alt var bra. Men etter en stund begynte det å dabbe av, for kona begynte å savne den store penisen. Så mannen tok turen innom legen.

- Er det mulig å sette tilbake den delen som ble fjernet? Kona savner den, skjønner du, sa mannen ydmykt.

- DET ER IKKE MULIG!

9327009[/snapback]

 

Skjønte den ikke...?

 

Red.: Hvis det med høyde menes volum så har stemmebåndet ingenting med det å gjøre.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
lille ole er på teltur med klassen sin, men han har glemt telt så han spør lærern sin om han kan sove i hennes telt, hun sier ja. Så spør ole om han kan sove i samme sovepose, læreren er snill og sier ja. Så spør han om han kan ta i navelen hennes, Læreren tenker at det kan vel ikke være så farlig så han sier ja. Så sier læreren: OLE! det er ikke navelen min. Ole: det er ikke finger'n min heller;)

9286930[/snapback]

 

 

hehe :!: jævlig bra ;)

Lenke til kommentar

En ung mann hadde aldri hatt sex, så en kamerat sa at han skulle ta ham med til ei jente som kunne vise ham en del ting.

Senere samme uke er han i et rom med jenta. Hun tar av seg klærne..

– Vet du hva jeg vil, spør jenta.

– Nei, svarer han helt ærlig.

Hun legger seg på senga og spør det samme igjen, og får igjen det samme svaret.

Nå er hun usikker på hva hun skal gjøre, så hun sprer beina helt fra hverandre..

– Skjønner du nå hva jeg vil?

– Ja, jøss. Det er helt tydelig at du vil ha hele den fordømte senga for deg selv!

 

 

 

To horer snakker sammen på gata..

– Sure tider nå på vinteren! Knuller for kun 50 spenn bare for å få litt varme i kroppen!

– Det er ingenting, sier den andre. Jeg suger gratis bare for å få noe varmt å drikke!

 

 

 

Høhø:p

Lenke til kommentar

Et knull er ingen fare,

to kjønnsorgan møtes bare.

Noe klissete og vått,

men fy faan så godt! :)

 

---

 

Lille ole og moren hans kjørte taxi i oslo. Da de kjørte gjennom tollbugata så de en masse horer.

- Hva slags damer er det?, spurte Ole.

- Det er damer som er ute og trekker litt frisk luft, sa mamma.

- Hah, lo taxi-sjåføren rått. -Det der er damer som knuller menn for penger, sa han.

- Får de ikke barn da?, spurte lille Ole.

- Jo, sa moren, og de blir taxisjåfører...

 

---

 

- Når vi er oppe i lufta skal jeg først drite, så skal jeg pule den nye flyvertinna, sa flykaptein til styrmannen. Det han ikke visste var at høytaleranlegget sto på. Den nye flyvertinna løp mot cockbit, men snublet langflat i midtgangen. En eldre dame så ned på henne, og sa:

- Du har god tid, han sa han skulle drite først..

 

---

 

Andre ord på fitte: Tisselefse, blodbart, ullmyr, skjeggbiff, turbopippip, bingofitte, skomsprekk, skråvvåsylt, kjøttrose og på eldre bare skurven...

 

---

 

En ung styrtrik dame, takket være ekteskap med en gammel oljemagnat var nettopp blitt enke. Hun satt sammen med venninner, og fortalte dem gråtkvalt om sin avdøde mann:

- Han var bare helt fantastisk, hulker hun frem. Hver søndag morgen elsket han meg i takt med kirkeklokkenes slag. En og annen tåre trillet nedover kinnene hennes.

- Uhuuu, han hadde helt sikkert levd den dag i dag, hadde det ikke vært for den JÆVLA isbilen.

 

 

---

 

Hvordan imponere en kvinne?

- Gi henne vin

- Gi henne mat

- Ring henne

- Gi henne en klem

- Hold rundt henne

- Gi henne komplimenter

- Overraske henne

- Smil til henne

- Le med henne

- Gråt med henne

- Handle med henne

- Gi henne gaver

- Gi henne smykker

- Kjøp blomster til henne

- Hold henne i hånden

- Skriv kjærlighetsbrev til henne

- Fortell henne hvor høyt du elsker henne

- Gå til verdens ende med henne

 

Hvordan imponere en mann?

- Møt opp naken

- Ta med øl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...