JosteinHolm Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hei jeg kjøpte ett canaon ixus 800IS i kina i høst, men nå har det sluta og virke. Det skjer ikke noe når jeg prøver og skru det på med fult batteri. Noen som vet om jeg kan levere det inn i Norge på garantien? Elller har noe forslag til hva jeg kan gjøre får og prøve og fikse det... Var kjempe fornøyd med kameraet! Det var fine bilder og jeg ble skikkelig inponert over filmingen som det tok. Full skjerm helt fint på pcen. Endret 9. juni 2007 av JosteinHolm Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis kamera er dekket av world wide garanti, kan du sikkert høre med Canon Norge. Hvis ikke er du rimelig rævkjørt, om du ikke da vil prøve å returnere det til butikken i Kina... Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Canon Norge (Serviceproffen) reparerer kun kamera kjøpt innenfor EU. Kamera kjøpt i USA sendes til USA for reparasjon i følge en Canon-representant jeg har pratet med hele dagen. Vil tro kameraet ditt må sendes til Kina for garantireparasjon. Når man nevner garantireperasjon så krever Canon at du skal ha kvittering med fullt modellnavn, kjøpsdato, serienummer og butikkinformasjon (kontaktinfo). Gyldig kvittering: Canon EOS 400D xxxx,- kr Serienr: 054215324 (eksempel) Dato: 09. juni 2007 "Butikkens navn" "Telefonnr/adr" Ugyldig kvittering: Canon EOS Speilrefleks xxxx,- KR Serienr: Dato 09. juni 2007 Elektro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå