Gunfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) nå kan må få både 1 og 2 av serien for ca. 55kr http://www.play.com/Games/PC/4-/857257/Bro...ck/Product.html har bare spillt 3eren før men beynnte på eneren nå i sted og fikk den samme gode følelsen. ja grafikken er ikke super, men den har sjarm og stemmene er de samme. Endret 9. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 takk for den posten,... driver akkurat å gjør meg ferdig med Runaway serien, og tenkte at jeg skulle begynne på Broken sword etterpå.....problemet var bare at jeg hadde glemt helt hva den het for noe. Posten din fikset det Lenke til kommentar
serf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg kjøpte de to spillene fra play for noen år siden. 1 og 2 er klart best! Liker generelt ikke at sånne spill er i 3D er så fint med malte bakgrunner Grim Fandango er et unntak, det er fantastisk i 3D! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Broken sword serien er fantastisk, har spilt meg igjennom alle fire og kan trygt anbefale de. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Da kom jeg meg gjennom første spillet, meget vansklig, må inrømme at jeg måtte ty til hjelp et par ganger, men man kunne liksom ikke legge fra seg spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå