blill Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ved oppgradering til vista kan eg beholde min Xp på en annen partisjon når eg bare har vista oppgraderings cd? eller må eg ha en fullversjon for å kunne gjøre dette? mvh bjørnar Endret 9. juni 2007 av blill Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor skall du ha behov for begge? Lenke til kommentar
blill Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor skall du ha behov for begge? 8819997[/snapback] Enkelte program som eg bruker er eg usikker på om har vista støtte, og da er det tryggest å kunne bruke begge en stund framover. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du må evt installere xp på nytt på en egen partisjon etter at du har oppgradert den første til vista. Uansett ville jeg ha prøvd å tatt en cleaninstall av vista hvis det er mulig på samme måte som oppgraderingasversjonen av xp (sikkert en løsning på nettet for dette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå