eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skal på Polentur, og har ikke skikkelig headset. Trenger et headset som kan isolere støy i bussen. Siden jeg drar i morgen, så kan jeg ikke bestille fra nett (er klar over at jeg skulle ordnet dette før). Det jeg derimot lurer på, er om det er mulig å handle headset på Christian IV? Den går fra Kristiansand til Hirtshals. Og dersom dette går fint, hva heter butikken der jeg får handlet headsettet? Hvilket headset er å anbefale? Hørt mye bra om Shure Tar med iPoden, hvordan kan jeg få ladet denne uten tilgang til maskin? Umulig? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De selger Koss Pro headsettet på danskebåten, de gjorde det da jeg var der sist vertfall.. Men ikke belag deg på att du finner noe på danskbåten, kjøp heller før du kommer til fergeleiet.. Ha en strålende tur, klassetur du og? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Drar kl 05 i morgen, så med mindre du vet om noen butikker som har åpent før kl 08, så syng ut Uansett, Koss Pro isolerer vel ikke allverden? Og hva med priser? Edit: Skoletur ja. Endret 9. juni 2007 av eskim0 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Koss porta pro gir vertfall god lyd, det eneste du får på danskebåten ivertfall.. Hvis du drar så tidlig i morgen må du vell forte deg til en butikk å be den bak kassen finne frem det råeste av det råe;) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skoletur ja. 8819800[/snapback] Den klassen jeg gikk i fjor reiser også til Danmark, hva er det å gjøre der da? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Skoletur ja. 8819800[/snapback] Den klassen jeg gikk i fjor reiser også til Danmark, hva er det å gjøre der da? 8819814[/snapback] Kjøre buss! Ville vært bedre å tatt fly til Krakow, men sånn er det nå ikke Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ok, det hørtes litt bedre ut.. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, men det får bli med drømmen... Men on-topic; er det bare koss porta pro som selges på danskebåten? Og priser? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, koss Porta Pro ble solgt på danskebåten da jeg tok den for 1 år siden, om de selges enda er ikke godt å si.. Hadde jeg vert deg hadde jeg løpt til en åpen butikk å kjøpt meg noe, men det støyer da ikke så mye verken på busser eller på danskebåten? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Koss er ikke mye isolerende. Prisen er nok mellom 4 og 500. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Som jeg sier, god musikk må spilles høyt;) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Haha,så enig så enig! Men trådstarter spør om isolerende hodetelefoner Og forresten er dere litt mot grensen av OT nå Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Problemet er bare at jeg ikke får anledning til å løpe inn på en åpen butikk. Så danskebåten er eneste mulighet jeg får til å handle. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Problemet er bare at jeg ikke får anledning til å løpe inn på en åpen butikk. Så danskebåten er eneste mulighet jeg får til å handle. 8820075[/snapback] Litt dumt att du ikke tenkte på dette før butikkene stengte klokka 4 i dag.. Du kjenner ikke noen som driver butikk da? Som kan gjøre deg en bjørnetjeneste og selge deg etter stengetid? Eller noen bekjente du kan låne av? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Fullt kaos med pakking får ta skylda, og at jeg er noe distrè Har ingen bekjente som driver butikk, og de som hadde vært aktuelt å spurt om headset skal vel bruke dem selv.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da hvet jeg ikke hva du skall gjøre, ta med deg penger og noen øreplugger for sikkerhets skyld, da får du vell skru opp lyden om du må nøye deg med ørepluggene.. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Jepp, det var planen. Tenkte bare jeg skulle forhøre meg om utvalget på danskebåten. Fint om noen vet hvordan utvalget er idag Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det sier seg selv egentlig, danskebåten er jo ett framkomst middel, ikke ett kjøpesenter, hvis du ser bort fra taxfree som bare selger overpriset godteri og dårlig vodka.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 PortaPro er latterlig å bruke på buss, altfor dårlig isolasjon. Ta også en smule hensyn til stakkarene som du deler musikken med i forsøket på å få musikken til å overdøve støy, samt dine egne ører. Isolasjon er ikke å vrenge lyden så høyt at du kjenner trommehinnene vibrere. Lydkvaliteten skal jeg for anledningen droppe å kommentere, men den blir ikke noe bedre på en buss, det skal jeg love deg. Er du heldig, kan du vel kanskje få tak på Koss The Plug/Spark Plug på fergen. Lyden er ikke til å hoppe i taket av, men isolerer, de gjør de. Også mulig at det er å få kjøpt en lader ment for iPod, evt. en universallader for USB-apparater (ta med datakabelen for PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå