Gå til innhold

Hardware.no: Vad med en HW.no kaffekopp?

Hadde du kjøpt en hw.no kaffekopp?  

713 stemmer

1. 1. Hadde du kjøpt en hw.no kaffekopp?

• 1. Ja selvfølgelig, jeg hadde til og med kanskje kjøpt 2.
      215
    • 2. Ja, det må en ha.
      115
    • 3. Ja, hvis prisen er riktig.
      218
    • 4. Nei, jeg vil ikke ha en.
      83
    • 5. Nei aldri! Slik materialisme vil jeg ikke vedkjenne meg...
      22
    • 6. Jeg hadde kjøpt en og brukt den til te eller brus.
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Eg vil gjerne ha ein kopp eller to. Har lest gjennom ein del gode forslag. Eg meiner ein bør lage to utførelsar, ein i metall (termo-kopp) og ein av keramikk. Og som sagt før i tråden, det hadde vore fint om ivertfall ein av desse hadde passa oppi ein slik kopp/boks/flaske-kjøler/varmer. Ein lyt ha HW-logoen på koppen/koppane, noko meir med fargar og diverse skal ikkje eg legge meg borti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Kva med ein kopp som er lagd i kobber? Eller med grunnflata i kobber. Då blir varmen frå USB-koppvarmaren ført fortare i koppen, og me får eit preg av hardware.

Lenke til kommentar

En kopp i kobber vil jo koste gromt mye også vil jeg tro.

Stål er jo en fin mulighet, men det er nok flere som produserer keramikk-kopper med logoer. Prøv å finn noen i skandinavia som produserer stålkopper med logoer, og post det her? Hvis HW ikke gidder å gjøre noe så betyr ikke det at ikke vi kan hjelpe dem litt på vei! Husk, Norge er bygd på dugnadsånden! =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Kva om me kjøper sånne kaffekrus, og så kan me modda koppane sjølve med å montera nye grunnflater og anna i t.d. kobber, og så lagar me ein ny tråd på forum om "cup-modding"?

Lenke til kommentar
Kva om me kjøper sånne kaffekrus, og så kan me modda koppane sjølve med å montera nye grunnflater og anna i t.d. kobber, og så lagar me ein ny tråd på forum om "cup-modding"?

Hehe det var ikkje så galen idè det du ;) Det er greit så lenge HW merket er på :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...