killerboy85 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ok. etter noen timers spilling nå må jeg bare si at jeg DIGGER dette spillet! Er ikke kommet så veldig langt da.. Favorittbilen min til nå er Golf R32 (med upgrades) går ganske fett! Gleder meg til BMW M3 jeg! 8866034[/snapback] pøh, jeg sliter med BMW M3, drar bare sleng med den men genial bilspill det skal det være, knuser fint *host*GT-serien*host*... Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Støtter opp den. M3 var den første bilen jeg kjøpte og gledet meg stort, men ingen BMW jeg har kjørt i virkligheten er så "tail-happy" som M3en. Selv etter masse oppgradering er fortsatt ræva (bokstavlig talt). Ellers er spillet helt topp, med unntak av et litt krøkkete menysystem. Litt Off-topic: Hvordan fungerer MS Force rattet hvis man har det i fanget? Leste at det var en mulig opsjon. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 menysystem. Litt Off-topic: Hvordan fungerer MS Force rattet hvis man har det i fanget? Leste at det var en mulig opsjon. 8866764[/snapback] Jeg for min del syns det funker utmerket. Tenker rett og slett ikke på at det ligger i fanget. Kopp kaffe ved siden av og beina på pedalene så er jeg opptatt i et par timer. Rattet ligger stødig, og jeg har ikke opplevd at det "har falt av"..selv i krevende svinger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei det fungerer ypperlig å ha det liggende i fanget. Er eineste muligheten eg har, men klart det mest optimale er jo å få festet det på eit bord slik at det henger skikkelig fast. Men for all del, ikkje la dette hindre deg i å kjøpe rattet. Forza 2 er som skapt for dette også. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan bare kaste meg på her, kjører også med rattet i fanget (ettersom det ikke var plass til pedalene med bordet foran beina mine), og det har overhodet ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Blir det ikke veldig mye bevegelse i rattet og beinene høyre/venstre? Eller følger det kanskje med en stropp til å spenne beinene fast i stolen? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Beina sitter jo planta i bakken uansett, og rattet har jo en underside som er formet til å ligge på lårene, så det funker fint. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg skjønner jo det, men jeg er redd alle musklene på undersiden av lårene vil gjøre det hele litt "wobbly." Det kommer vel litt an på hva slags stol/sofa man sitter i, antar jeg. Men jeg liker uansett ikke tanken på å ha rattet på fanget. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det er selvfølgelig best å skru det fast (og det kan du gjerne gjøre), men rattet er som sagt et av de bedre å ha på fang også. Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Takker for svar, blir nok (enda ett) ratt på meg. PS. Flott omtale Aasgård! Endret 17. juni 2007 av johnami599 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm, tror ikke alle er like glade i min Golf R32.. Spilte på Live i går, og etter mye banning og steiking fra mine medspillere om at de ikke kunne "compete with that speed" (var i samme klasse "S") ble jeg sparket fra serveren.. enkelte folk er sure altså.. De kjørte rundt i biler som Mercedes SLK, Porsher osv.. Lenke til kommentar
vollta Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 skjønner ikke at dere ikke får til m3-en.... det nytter ikke bare å kaste på alt av tuning og motor, må jo balansere tingene her hehe. I starten så slang m3-en min veldig også men jeg har fått fikset riktig kombinasjon med downforcen og marktrykket så jeg er iallfall strålende fornøyd!! tar gjerne og utfordrer den golfen din når som helst!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Flott omtale! Men hvordan får man til å leie inn førere i vanskelige løp? Er bare i Lv. 21 om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Flott omtale! Men hvordan får man til å leie inn førere i vanskelige løp? Er bare i Lv. 21 om det skulle ha noe å si. 8902111[/snapback] Man får valget "Hire driver" rett før man starter løpet. Husk at de beste sjåførene tar 100% av premien din, men det er kanskje av og til verdt det En annen løsning er å stille med et beist av en bil og heller leie en av de dårligere sjåførene. De vinner uansett visst bilen er overlegen de andre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Smart, he he. Prøvde det nå, men det tar jo litt tid å se på hele løpet på 30. runder da Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er så bederva at spillet ikke kommer til pc! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Menyene er så forjævlig treige og det er sykt iriterende noen ganger. Ellers kongespill. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Menyene er så forjævlig treige og det er sykt iriterende noen ganger. Ellers kongespill. 8905823[/snapback] Har ikke lagt merke til det jeg Er en tolmodig type Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 menyene er noe trege ja. jeg ergrer meg stadig over dette da jeg har tastetrykka inne og trenger ikke se for å finne fram. håper en patch fikser dette relativt kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg