Aasgaard Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er ikke lenger en selvfølge at Gran Turismo er kongen på konsollsimulatorhaugen. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kongespill Allerede tilbrakt en hel del timer siden jeg fikk dette på torsdag - faktisk det første bilspillet jeg har fått "Civilization"-følelsen av å spille, dvs "en tur til" har blitt til "et race til" eller "en turnering til" Dødsfett med rattet, men som det påpekes mangler det noen knapper i forhold til om man bruker gamepad - som bl.a. det å trykke ned analog-stikkene savnes. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Pokker ta, nå må jeg kjøpe dette snart også... Må komme meg gjennom God of War 2 først. It's too much! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjempe anmeldelse! Kjempe spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Utmerket anmeldelse! Spillet er rett og slett fantastisk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å se det tredimensjonale gresset? 3D-briller? For sist jeg sjekka, hadde utviklerne droppa det. Endret 9. juni 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Alt er ikke 3D, men hvis du stopper opp utenfor banen, kan du se gresstuster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 3D gresstustene er der, ingen tvil om det. Kan gjerne ta bilde hvis noen ønsker det, evt kan dere vurdere å investere i briller:) Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjempeanmeldelse! Dette spillet er genialt! Personlig synes jeg at Forza spillene gruser Gran Turismo :!: Har desverre ikke fått spilt det så mye enda p.g.a. eksamen Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva ble det trukket for i anmeldelsen? Klarte ikke å finne noe som skulle trekke spillet ned så lurte på hvorfor dere var så "strenge" med karakteren:P Selv synes jeg dette spillet er uten tvil det beste bilspillet uavhengig av plattform! (dvs det beste bilspillet all time) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dere gjør det ikkje lett for meg når dere lovpriser spill på denne måten.. tenkte eg skulle styre unna dette spillet siden det kjem så mange andre must have tittler seinare i sommer/høst.. men spørst om eg må bite i det sure eplet og misbruke visakortet litt.. bilspill er tross alt min store lidenskap og utallige timer med GT3 og GT4 beviser vel det.. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Selv synes jeg dette spillet er uten tvil det beste bilspillet uavhengig av plattform! (dvs det beste bilspillet all time) 8821505[/snapback] Da er du klin kokos. Jeg har prøvd det litt nå, og kommer på minst 4-5 titler som er mye bedre. Det er i-pose-og-sekk-prinsippet. Ikke helt arcade, men heller ikke simulator. Faller mellom to stoler, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sitat: "Et lite irritasjonsmoment må du dessverre leve med om du spiller med ratt. Det eksisterer ingen knapper for å vri på hodet, annet enn å se rett bakover. Følgelig blir det vanskelig å holde oversikt over hva som skjer ved siden av bilen. Du må rett og slett bytte kameravinkel for å få overblikk, eller holde sporet og krysse fingrene." Dette er jo utrolig viktig når du spiller online! Jeg pleide å spille Forza med noen svensker, og da kjørte vi som regel med STCC(Swedish Touring Car Championship)-regler. Altså var bilene våres svært like prestasjonsmessig. Om vi ikke var obs, så kunne vi komme til å dytte en av de andre førerne ut av veien, og da var det utrolig vanskelig for den personen å ta igjen de andre. Hvordan i all verden kan man gjøre en slik umenneskelig dum feil? koronag: Du sier det kommer 4-5 nye title som er bedre... hvordan vet du om de er bedre eller ei om disse titlene ikke har kommet ut enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Selv synes jeg dette spillet er uten tvil det beste bilspillet uavhengig av plattform! (dvs det beste bilspillet all time) 8821505[/snapback] Da er du klin kokos. Jeg har prøvd det litt nå, og kommer på minst 4-5 titler som er mye bedre. Det er i-pose-og-sekk-prinsippet. Ikke helt arcade, men heller ikke simulator. Faller mellom to stoler, mener nå jeg. 8823232[/snapback] Hvilke 4-5 titler er så dette da ? Forøvrig ser jeg ikke helt hvordan du kan påstå at spillet ikke havner helt under simulator genren, Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hadde vært interessant å sett de 4-5 titlene som er bedre enn dette ja for jeg har nå ihvertfall aldri prøvd et så bra bilspill. Betyr vel at jeg har mye å glede meg til dette da. Trenger navn så jeg kan løpe og kjøpe! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 *GT Legends *GTR2 *Race: The WTCC Game *rFactor *Live For Speed Holder ikke med masse motion blur når fysikken bare er så som så. Men-men, noen liker datteren og noen liker moren. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Dette gjør meg fattig, må kjøpe et ratt nå... Søren så fattig jeg blir... Lenke til kommentar
ranger1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sitat: "Et lite irritasjonsmoment må du dessverre leve med om du spiller med ratt. Det eksisterer ingen knapper for å vri på hodet, annet enn å se rett bakover. Følgelig blir det vanskelig å holde oversikt over hva som skjer ved siden av bilen. Du må rett og slett bytte kameravinkel for å få overblikk, eller holde sporet og krysse fingrene." Dette stemmer da ikke... Det er mulig å gjøre slik at man kan bruke X og B knappene til å se venstre og høyre (Y vil fortsatt se bakover). Bare gå inn på setup og velg en annen knappemodell enn den som er default. Ellers må det sies at dette er et kongespill! Beste bilspillet jeg har spilt! Enorm kjøreglede, og det er fantastisk gøy å kjenne forskjellen på de ulike bilene. Øve seg på baner og se at rundetidene kryper nedover Skulle ønske jeg hadde litt peiling på tuning av biler, der er jeg helt blank... Men jeg kikker innom på forzamotorsport.net og leser litt der i ny og ne. Jeg spiller selvsagt med MS sitt ratt og har skaffet meg et playseat også timene flyr når man sitter og spiller. Kan absolutt si meg enig i "Civilization følelsen" - Bare litt til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bare litt til ja...ja nei er vel slik her i gården også, men desverre setter jobben grenser akkurat denne uka her Men er snart ferie,så da blir det texas!! Er forøvrig enig i det meste i anmeldelsen,som sådan var ein god ein. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan vi ikke få èn billig månede lenger? Det kommer jo flere og flere perler hver eneste månede! Forøvrig en veldig god anmeldelse, ble en tur på.. internettet for og slenge på en bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg