Gå til innhold

Noen som angrer på PS3-kjøpet pr. dag?

Anbefalte innlegg

Jeg snylter på en kamerat inntil videre, og angrer ikke på det. Kjøper vel når prisen er satt ned en del.

8866644[/snapback]

Jeg synest ikke prisen er så ille egentlig, om du ser hva du får.

Om du trenger alt du får, er jo et annet spørsmål, men ps3 er så mye mer enn konsoll:

PS3 er for meg:

* En god dvd spiller

* En god blueray spiller

* En underholdningsmaskin

* En spillemaskin

Jeg bruker den faktisk minst til spill!! hehe.. Jeg hadde tenkt å kjøpe ny spillpc, men tenkte.. what the hell?? skal du ha en rå gamepc, koster bare skjermkortet like mye som en ps3 nesten!! I tillegg skal man jo ha en god nok PSU, harddisker, ram++++ og man har alltid problemet med pcspill: spill a er bedre på nvidia enn ati og spill b er bedre på ati enn nvidia! Samt man har inkompabilitetsproblemer, driverproblemer, ++++..

Eneste ulempen med ps3 som konsoll, utenom at det per dags dato er for få titler, er at du ikke kan bruke kopierte spill til ps3 enda.. Samt det er litt irr at de fleste gameproducers blokkerer tastatur + mus ingame!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte playstation 3. Bruker den til mye: spill, surfer på nettet og ser film.

Mie spill er: Motorstorm, ridge racer 7, formula 1 championship edition og resistance fall of man.

Jeg gleder meg veldig til fifa 08 kommer til høsten, har allerede bestilt :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg nesten ikke PS3, Venter på noen spill ! også må jeg på treninga 3timer om dagen, etter det så drar jeg te noen kompiser :D Men bruker PS3 til å se på Film vær søndag, spiller kanskje litt. Musikken (8) Bare Har den på hele tiden egetlig :D

Lenke til kommentar
Sjelden vare at man får brukt kopierte spille på konsollen uten å måtte gjøre noen inngrep egentlig  ;) Men med PS3 sin sonefrihet på spiller koster det jo ikkje så mye å faktisk kjøpe spillene heller :)

8867644[/snapback]

Du, dette er sikkert feil tråd å spørre i, men jeg orker ikke lage en ny så tidlig på søndags morgen :) . Hvor kjøper du spill/blue-ray fra? Har import-ps3 selv og har registrert meg axl music (eller noe sånt), men blue-ray er ikke så veldig mye vits for meg all den tid jeg sitter med den ekle CRT-tven min... Så, det jeg egentlig lurer på er vel hvor jeg kan kjøpe Blue Ray fra USA :cool: . Er det noen steder man kan snike seg unna porto/toll?

Lenke til kommentar

Oki, takk for det :).

Så, angående spørsmålet i den orignale posten. Personlig angrer jeg litt på at jeg kjøpte PS3 så tidlig (grunnen til at jeg ikke ventet var at jeg fikk kjøpt den billig i Singapore). Har en liten mistanke om at den kan bli stående å samle støv noen måneder, spesielt med tanke på at jeg ikke har HDTV og ikke tror jeg kommer til å se meg råd til det i overskuelig fremtid...

Uansett føler jeg det er en konsoll det generelt er verdt å ha, ikke minst på grunn av potensialet den har - både med tanke på arkitekturen og de kommende titlene. Såklart er det jo litt dumt at spillene og annet tilbehør er så fatalt dyrt i Norge, men det er vel noe som kan ordnes med litt import:).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1

Jeg venter med PS3. Synes PS2 er rått fortsatt jeg.

Men kommer det mindre og mindre nye spill til PS2 nå da som PS3 har kommet?! Håper ikke det for det blir lenge til jeg kan kjøpe meg en PS3, og flere med meg!

Men at GTA4 og Metal Gear Solid og Gt4 kommer på PS2 er vel utelukket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...