Gå til innhold

Noen som angrer på PS3-kjøpet pr. dag?

Anbefalte innlegg

Jeg må ærlig innrømme at jeg angrer noe på at jeg punget ut 5490,- for PS3 på releasen. Nå er jeg jo skikkelig nerd, og skal ha absolutt alt, men kunne spart meg for å kjøpe PS3 med en gang. Motorstorm og Resistance er underholdende spill, men slår ikke noen andre spill i samme sjanger på 360!

Tviler også på at multiplattform-spillene blir bedre på PS3. Men tror PS3 har et stort potensial, som jeg tror ingen kommer til å klare å utnytte!

Heldigvis kommer det noen spill som kan rettferdiggjøre kjøpet:

Ratchet & Clank Future, MGS4, Sly 4, Heavenly Sword

Håper veldig på ett nytt GOW, Kingdom Hearts og Jak and Daxter spill. Da angrer jeg ikke ett sekund!

Noen som angrer på PS3-kjøpet? Hvilke spill vil imponere til PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer ikke nei, men ja det er lite spill for øyeblikket. Men de kommer jo i fleng og Xbox spill interesserer meg ikke ett fnugg. De har ikke Gran Turismo, de har ikke Tekken, de har ikke Final Fantasy, de har ikke Tomb Raider (kommende), de har ikke Metal Gear Solid.

Men jeg spiller fortsatt en god del PS2 spill på den og akkurat nå veldig mye MKII Online. Dessuten som mediasenter er den rimelig rå også samt blue filmer er ett MUST HAVE.

Så sånn sett er Playstation 3 kun den konsollen som jeg vil spille på.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Angrer ikke på at jeg har kjøpt maskinen, men angrer kanskje litt på at jeg kjøpte den allerede ved lansering. Jeg kunne like gjerne ventet et år. Det er ikke mer enn 2-3 PS3 spill som interesserer meg i 2007 mens det er minst 8-9 X360 spill på lista mi. Jeg kunne fint ha klart med 360 alene en stund til. Men når mangelen på PS3 spill tar slutt så angrer jeg neppe på at maskinen er i hus.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg angrer. PS3 var ikke verd prisen når jeg kjøpte den, den er fremdeles ikke det. Kanskje om et år, hvem vet? Burde egentlig bare holdt meg til 360 og Wii inntil det faktisk kom noen gode spill eksklusivt på PS3. De som kommer nå på multiplatform kjører jo bedre på 360.

Har Resistance: FOM og Motorstorm. Motorstorm er ok, FOM er ikke noe særlig.

Venter på little big planet.

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke i det hele tatt. Spillutvalget er riktignok så som så enda, men jeg har allikevel ikke hatt råd til noen spill siden jeg kjøpte Resistance Fall Of Man på release. Har planer om å kjøpe Motorstorm og F1 i sommer og kommer til å kose meg lenge med de. Har forresten spilt masse Tekken DR og mange av de andre nedlastbare spillene. RFOM er forresten et av de beste 1. personsspillene jeg har spilt online, så jeg har tilbrakt en del timer med det.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si at jeg angrer, for det er litt morsomt å følge med på det som skjer, og rett og slett glede seg til "det" og "det" kommer. Og bluray i 1080p er noen ganger verdt pengene alene.

Likevel syns jeg det er litt lenge mellom "det" og "det" kommer da. Det går litt for lenge mellom hver "kule" ting som kommer, men det blir sikkert bare bedre med tiden...

:)

Lenke til kommentar

jeg angrer ingenting.. digg blu ray spiller, fornøyd med de spilla som allerede har kommet og en konsoll som kommer bare til å bli bedre og bedre mtp spill og online. = ) Blir digg når Home og alle spilla til høst/vinteren kommer = ) sykt mye jeg skal ha..Elsker konsollen og spilla =)

Sykt kjipt for dere som angrer = /

Lenke til kommentar
Litt OT; Men Avean påstår at kommende Tomb Raider spill er PS3 eksklusive, er dette sannt? Slik eg har sett det er det heller ikkje annonsert noe nytt TR spill?

8820177[/snapback]

Slik har jeg også forstått det. Ellers er det vel snarere motsatt, IOM at 360 snart skal få Anniversary, uten at PS3 gjør det samme.

Lenke til kommentar

Angrer ikke akkurat, selvom maskinen stort sett bare står å tiltrekker seg støv.

Greit å ha til senere, når det faktisk kommer noen brukbare spill, så slipper jeg å tenke på å bruke tusenvis av kroner på den da.

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke. Jeg kjøpte CoD3, Resistance og MotorStorm ved launch og eneste jeg har spilt gjennom er Resistance som forøvrig er et veldig bra spill. Koser meg fortsatt med de 2 andre + tekken 5, gripshift og calling all cars :) (og så spiller jeg jo resistance multiplayer). Jeg har også gått til innkjøp av 4 PS2-spill (Kingdom Hearts I og II, okami og psychonauts) som skal gi meg mye å spille i lang tid framover.

Lenke til kommentar

Jeg angrer absolutt ikke! Jeg kjøpte den for ~4500NOK fra US i februar og har kost meg masse med den. Har ikke mange spilla, men det begynner å ta form! Kommer til å bruke den heftig mye som DVD og BD spiller når jeg får ny skjerm =]

Spillutvalget ER labert, men jeg er glad i PSstore, har handla spill som: Lemmings, Rub a Dub, Tekken DR, Go Puzzle. Alle geniale spill.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte min PS3 i lag med ein 40" 'Full HD' tv for to veker sidan.

Med dette oppsettet ønskjer eg å dra full nytte i film og spel!

Måtte sjølvsagt kjøpe med eit spel (Resistance:FOM) og ein ekstra kontroll.

Eg vart ikkje imponert over R:FOM og har ikkje fullført det endå.

Kun prøvd litt single og co-op som er ok.

Online er det sikkert bra slik mange hevdar.

PS Store er veldig bra, billig, enkelt og raskt.

Tekken DR, Blast Factor og Lemmings er definitivt verdt pengane!

Playstation er viktig for meg mest pga Gran Turismo men også Tekken, MGS osv.

Eg ser fram til mykje morro med min PS3, så eg angrar ikkje på kjøpet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...