Gå til innhold

God of war-vanskelighetsgrad

Gotham

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med God of War. Jeg begynte på vanskelighetsgrad normal. Men etter at jeg daua 6-7 ganger på rad kom det opp et spørsmål om jeg ville skifte til easy. Reaksjonsterk som jeg er :thumbup: , trykte jeg selfølgelig "yes" før jeg fikk med meg hva jeg svarte på. Eg klarer ikke finne noen måte å få det tilbake på.

Er det jeg som er blind, eller går det bare ikke? Ville isåfall vere utrolig gape om det ikke går. Det må vere det teiteste jeg har vert bort i innenfor saving.

Men når det er sagt, så er spillet helt konge. Men spillopplevelsen blir ganske mye svekket av det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du fikk opp den meldingen er det kanskje ett hint om at du skal holde deg til easy da :!:

8820739[/snapback]

haha, gjett om jeg antok at noen kom til å svaret det da :roll:

Det var ikke slossingen jeg døde av, men da jeg skulle balansere på en dum pinne mens det kom noen sverd rullende mot meg.

som jeg sa så ødela det mykje av spillopplevelsen min, da sier det vel seg selv at easy var for lett for meg :tease:

Blei ferdig med spillet nå da. Så det har ikke noe å si lenger

Lenke til kommentar

Synes nesten att Easy skulle ikke vert med i spillene som er ute og som kommer, ødelegger litt for hele opplevelsen.

Opplevelsen er å dø og prøve på nytt igjen, jeg synes det er utfordrene å ha spill på normal eller hard "eller nå som jeg spiller på God Mode på God Of War"

Totalt sett så eier God Of War

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...