Meier Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei, jeg er ny her. Jeg har nylig anskaffet meg en ny prosessor.Intel Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz Socket775. Og nå har jeg prøvd å spille Battelstation Midway. Da får jeg opp at prosessoren ikke møter kravene i spillet. Kan dette stemme? Jeg kjøpte prosessoren etter hardware.no sine anbefalinger, for spilleren, under anbefalinger. Den skulle møte alle krav fra dagens spill, stod det. Gjør den det? Kan man gjøre noe for at den eventuellt gjør det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Kan aldri tenke meg at en E6600 skal være for dårlig til et spill. EDIT: Laster ned demoen for å teste. Jeg har en E4300@3Ghz. http://www.battlestationsmidwaydemo.com/ Endret 10. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Locci Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Battlestations: Midway Download Minimum System Requirements * Windows XP, Windows Vista * 2.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 1800+ * 512 MB RAM * nVidia GeForce4 series (not including MX cards) or ATi Radeon 9000 (1.1 pixelshader compatible) * DirectX 9 compatible sound card * Broadband Internet connection required * DirectX 9.0c (included) Battlestations: Midway Download Recommended System Requirements * Windows XP, Windows Vista * 2.5 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2400+ * 1 GB RAM * nVidia GeForce 6800 series or ATi Radeon X800 (2.0 pixelshader compatible) Battlestations: Midway Download Optimal System Requirements * Windows XP, Windows Vista * 3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 3000+ * 2 GB RAM * nVidia GeForce 7800 series or ATi Radeon X1800 (2.0 pixelshader compatible) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Starta helt greit hos meg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veel.. Ser for meg at spelet har ein sånn "automatisk" *sjekke om pc har nok GHz* opplegg. (Nokon av steamspilla har dette --> EKSEMPEL). Ja, dette er ein heilt rævva måte å sjekke om pc'n er god nok siden GHz har LITE å sei i dagens CPU marked Sikker på at du ikkje kan bypasse denne sjekken då trådstartar? Berre trykke "Dont show this warning" eller noko i den duren. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Takker for alle svar folkens. Spillet har jeg ikke fått noe greie på enda. Mulig det kan være noe annet som er årsaken. Men hva det er, finner jeg ikke ut av. Jeg legger spillet på hylla for en stund. Så får jeg se etter hvert, hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er den en patch ute nå? Vis det er det så instaler den, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
KentLF Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har samme prossesor og har spillt det spillet. Det var ingen problemer for meg. Synes det er rart at du har noe problem med å splle det spillet. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 De der testene er ikke til å stole på. Men vil det si at du ikke får installert spillet? I så fall, oppdater alle drivere. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg får innstallert spillet. Men når jeg klikker på start ikonet, så skjer det ingenting. Det kommer bare opp et timeglass i brøkdelen av et sekund. For så å forsvinne igjen. Og allt er dødt. Ved innstallasjon, så stod det at CPU ikke møtte kravene til spillet. Så jeg trode det var det som gjorde det. Men det kan jo være andre ting. Skal se litt på om oppgradering kan gjøre susen. Takk for svar. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg får innstallert spillet. Men når jeg klikker på start ikonet, så skjer det ingenting. Det kommer bare opp et timeglass i brøkdelen av et sekund. For så å forsvinne igjen. Og allt er dødt. Ved innstallasjon, så stod det at CPU ikke møtte kravene til spillet. Så jeg trode det var det som gjorde det. Men det kan jo være andre ting. Skal se litt på om oppgradering kan gjøre susen. Takk for svar. 8889076[/snapback] Hva med skjermkortet ditt? Sjekk ut om det holder mål! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Finnes ingen "CPU driver" på Intels sider da? Eventuelt oppgrader BIOS på hovedkortet. Endret 18. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Installer nyeste driver til skjermkortet ditt.. Kva skjermkort har du eigentleg? Lenke til kommentar
Meier Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Alle drivere er up to date. Bios er oppgradert. Skjermkortet er et Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB. Det skulle vel holde det? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Alle drivere er up to date. Bios er oppgradert. Skjermkortet er et Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB. Det skulle vel holde det? 8900407[/snapback] Da har du skjermkort og cpu som skal være mer enn bra nok! Prøvd å innstalere programmet på nytt? Lenke til kommentar
Meier Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Ups, allt er i orden nå. Og går så det suser. Vet ikke hva som var årsaken. Reinstallerte hele maskinen på nytt. Og allt funker. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå