DeadbeaT Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Grunnen til den (TF) var vill var pga av proc'en, ikke dps. Her var vi ingen vill proc, så tror ikke det blir et problem nei. 8819881[/snapback] jeg tror du må gå tilbake og lese over våpenet en gang til og fortelle oss alle hva 2 set bonusene er? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Grunnen til den (TF) var vill var pga av proc'en, ikke dps. Her var vi ingen vill proc, så tror ikke det blir et problem nei. 8819881[/snapback] jeg tror du må gå tilbake og lese over våpenet en gang til og fortelle oss alle hva 2 set bonusene er? 8819967[/snapback] Nei jeg tror ikke jeg må det. Du kan gjøre det du hvis du ønsker. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Og du vet selvsagt om proccen er 50% eller 1% ? Og poenget ditt feiler ganske hardt. Synes du det er rettferdig at noen som har brukt flere måneder på å kjempe seg gjennom endgame raid dungeons skal bli grisebanket av en som har afk'et seg gjennom noen battlegrounds eller arenaer? Noen av oss spiller faktisk på pvp servere I både arena og battlegrounds får du honor/poeng samme faen hvor mye du suger. Samme gjelder faktisk ikke pve. Endret 9. juni 2007 av likferd Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg tror du må gå tilbake og lese over våpenet en gang til og fortelle oss alle hva 2 set bonusene er? 8819967[/snapback] Økt Hasterating går bare på dpsen til eieren er ikke like ille som 20 % slow på attack speed og 300 skade på 5 motstandere. 200 ekstra attack power mot demoner fører nok til at Warlock pets skjelver. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Og du vet selvsagt om proccen er 50% eller 1% ? Og poenget ditt feiler ganske hardt. Synes du det er rettferdig at noen som har brukt flere måneder på å kjempe seg gjennom endgame raid dungeons skal bli grisebanket av en som har afk'et seg gjennom noen battlegrounds eller arenaer? Noen av oss spiller faktisk på pvp servere I både arena og battlegrounds får du honor/poeng samme faen hvor mye du suger. Samme gjelder faktisk ikke pve. 8820004[/snapback] Amen to that likferd. Og til DeadbeaT igjen.. tror du ikke folk vet den har haste proc? Du kan finne drøssevis av items i Outland med +haste, tilogmed SnD gir en rogue nærmere 340 haste, regnt om i rating - enda til er det ikke akkurat det mest populære å bruke CP på i PvP. Haste er ikke WTF imba i PvP, men hvis du noengang har vært under effekt av Thunderfury (pre nerf) vet du hva som er. Proc'en til TF i sin tid kan ikke tenkes på å sammenlignes engang. Haste procen til Warglaives er ikke ueffen i PvP, men det er en PvE proc - Blizzard har lært leksa si. Kan aldri tenke meg at proc raten kommer til å være slik som TF sin var heller, den tok jo helt av i starten. Endret 9. juni 2007 av superreven Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og du vet selvsagt om proccen er 50% eller 1% ? Og poenget ditt feiler ganske hardt. Synes du det er rettferdig at noen som har brukt flere måneder på å kjempe seg gjennom endgame raid dungeons skal bli grisebanket av en som har afk'et seg gjennom noen battlegrounds eller arenaer? Noen av oss spiller faktisk på pvp servere I både arena og battlegrounds får du honor/poeng samme faen hvor mye du suger. Samme gjelder faktisk ikke pve. 8820004[/snapback] Ja, jeg synes det er rettferdig. Hvis du er PvE-sentrert på en PvP-server bør det ikke være blizzard sitt ansvar å gi deg pvp-gear, da har du kanskje valgt feil server? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ikke at det er noe forskjell på PvE og PvP servers lenger uansett da alle bor jo bare i BG og Arena siden blizzard har fucka opp World PvP Endret 9. juni 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Og til DeadbeaT igjen.. tror du ikke folk vet den har haste proc? Du kan finne drøssevis av items i Outland med +haste, tilogmed SnD gir en rogue nærmere 340 haste, regnt om i rating - enda til er det ikke akkurat det mest populære å bruke CP på i PvP. Haste er ikke WTF imba i PvP, men hvis du noengang har vært under effekt av Thunderfury (pre nerf) vet du hva som er. Forskjellen her er at du må bruke combopoints som du kunne brukt til noe annet (stuns, damage), og da velger du gjerne sistnevnte, fordi rogueklassen fort kan bli kita rundt. Om denne settbonusens procrate er i nærheten av TF sin, eller til og med halvparten, vil det være geniale våpen til PvP. Proccen aktiveres av autoattack/special attacks, ikke combopoints. Ellers er jeg enig med de som holder med at PvE-items skal være bedre. Når halve serveren løper rundt med fullt arenagear (Ok, jeg tar litt i), og nesten ingen har full tier 4 engang, så må man moderere seg litt. Når arena season 2 er i gang er det mange som har 5k poeng lagra, og kan kjøpe items umiddelbart. De færreste er på Illidan til den tid. Dette er et MMORPG, man burde få items fra både PvP og PvE man kan bruke. Endret 9. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
kafan Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg synes blizz har fått til en ganske fin balanse hvor man kan enten tilegne seg gear via pvp eller via pve. Gearet virker også bra tilpasset nettopp hvor de er ment å brukes. Og visst finnes det utrolige mengder med folk som suger i pvp, som er afk eller kun tenker på å skaffe seg kills på bekostning av win, men det gjør det sannelig i pve også, og endgame er ikke noe unntak. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det står Rogue Warrior. Stealthing og plate. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 snart på tide de gir paladins/shamans/hunters et våpen som er bruklig, alle andre classes har fått en legendary de kan bruke (som faktisk er bra for dem) Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 snart på tide de gir paladins/shamans/hunters et våpen som er bruklig, alle andre classes har fått en legendary de kan bruke (som faktisk er bra for dem) 8822085[/snapback] Hand of Ragnaros var jo ikke så dum for dpsadins. Tror faktisk jeg har sett flere paladins med den enn jeg har sett warriors, siden de fleste warriors jeg kjenner misliker mace-spec. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 snart på tide de gir paladins/shamans/hunters et våpen som er bruklig 8822085[/snapback] Sikter du du til lvl 70 items? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Nå tenkte han sikkert på Shaman/paladin-healers, elemental-shamans og hunters generelt. Thunderfury funka i sin tid til tanking, debuffing og DPS. Sulfuras var ganske ensformig i bruksområdene. Healing-staffen var selvfølgelig ikke akkurat det Shammies/paladins var ute etter. Endret 10. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Illidan er jo downa, de droppa ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mortifer: Men tror du det er 100% drop ratio? fra 1 av 1 kills?... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 450 haste rating = ?% Tenk med flurry, berserking og bloodthirst (eller hva de heter). Blir vel 0,02 speed på offhand Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mortifer: Men tror du det er 100% drop ratio? fra 1 av 1 kills?... 8826504[/snapback] noe annet hadde jo bare vært teit, men det er jo WoW det er snakk om. Greit nok. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mortifer: Men tror du det er 100% drop ratio? fra 1 av 1 kills?... 8826504[/snapback] noe annet hadde jo bare vært teit, men det er jo WoW det er snakk om. Greit nok. 8826569[/snapback] At samtlige Rogues og Warriors på serveren skulle dual wielde legendarys om et års tid hadde vært en smule teitere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå